    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowy Pentax :)
    Date: Mon, 18 May 2009 22:09:12 +0100

    dominik pisze:

    > Pisałeś o specyfikacji, co w niej takiego fajnego?
    > Jak dla mnie to jest update, który powinien być rok temu.

    Fajne jest to, że wreszcie można podpiąć szkła na bagnet KAF2 pod korpus
    dający większość współczesnych bajerów. Bo na wielkie zmiany w IQ bym
    jednak nie liczył. Na pewno poprawili algorytmy, ale to bardziej w jpg
    widać, chociaż może też na szumy w rawach też wpłynęli. Trudno
    powiedzieć. W każdym razie sporo osób miało już aparaty w rękach i
    powinniśmy spodziewać się testów tuż po premierze. Były też jakieś
    przecieki o wyjątkowym wizjerze, w którym miały być wyświetlane takie
    parametry jak nawet histogram live. Bo sam pryzmat to chyba to samo co w
    K20D tyle, że 100% krycia.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.