  • Data: 2010-07-10 21:29:27
    Temat: Re: Nowy Partner - opinie ?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 21:16:30 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Jak to sie sprawuje, bo Bipper to tak prawde mowiac srednio, poza spalaniem.

    Mamy w firmie 1,6 TDCI, czyli HDI - ten sam silnik ma Focus. Jeździ się
    fajnie. Dużo wygodniejszy i szybszy od bippera. Jedyny minus, to fakt, że
    trzyosobowy to on jest tylko na papierze: środkowe miejsce jest za małe dla
    dorosłego, a dzieciak musiałby mieć fotelik. Za to po złożeniu oparcia
    środkowego fotela robi się z niego wypasiony stolik-podłokietnik. W
    porównaniu ze starym Partnerem ma bardzo wygodne fotele.
    Nie wiem jak spalanie, bo nikt szczegółowo tego nie bada. Awarii żadnych
    nie było, ale auto nie ma jeszcze nawet pół roku, więc to nie dziwne.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek