  • Data: 2010-07-10 22:03:59
    Temat: Re: Nowy Partner - opinie ?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 20:46:38 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Tzn jeszcze bardziej wygodne niż w starym? To jeszcze możliwe?

    LOL Mieliśmy w firmie Berlingo i Parnera. Oba miały fotele typu "puchowa
    poduszka na stołku". Zero trzymania bocznego, zero podparcia pleców. Ile
    byś nie kombinował, to i tak po godzinie jazdy całowałeś ziemię, że już
    koniec. Oba to były dostawczaki w konfiguracji: zero wyposażenie i klima.
    Może osobowe mają lepiej, może w innych specyfikacjach wyposażenia były
    lepsze fotele, ale te dwa auta nie nadawały się do dłuższej jazdy przez te
    okropne zydle.
    Do francuskiej techniki nie musisz mnie przekonywać, bo prywatnie jeżdżę
    Xantią, która mimo, że elektryczne i z podłokietnikiem, to też fotele ma
    takie sobie wygodne. Focus, którego używam służbowo ma obleśne twarde
    stołki, pokryte ohydną szarą szmatą, ale nawet wielogodzinna jazda nie
    męczy. W Xantii, mimo tylu regulacji, nie mogę już piąty rok trafić w
    idealną pozycję :/

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek