  • 11. Data: 2013-08-12 17:24:41
    Temat: Re: Nowy Olek w sklepie E-PM2 + kit za 1400 zl !!!
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <a...@g...com> wrote:

    > Znowu mi cisnienie podskoczylo jak zobaczylem za ile Jankesi moga
    > sobie kupic Olka E-PM2 z kitem - 450 dolcow z darmowa wysylka!

    Olympus ma problemy i już zapowiedział obniżki cen:
    http://www.dpreview.com/news/2013/08/09/olympus-stem
    s-loses-but-pen-sales-disappoint

    Swoją drogą (kompletnie tego nie śledzę), ale czy Olek nie należy
    czasem do producentów, którzy w ciągu roku+ nie schodzą najbardziej ze
    swoich cen startowych?

    A kto byłby na przeciwległym biegunie? Pentax?

    > http://www.amazon.com/gp/product/B0096WDAIM/ref=s9_s
    imh_gw_p421_d0_i1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=cent
    er-2&pf_rd_r=1TCHEZRBJSRB77X97JP3&pf_rd_t=101&pf_rd_
    p=1389517282&pf_rd_i=507846

    > Dlaczego u nas nie ma takich cen ?!

    Bo u nas musi być socjalistycznie (RPRL/UE) i nie pozwól, żeby
    niektóre plusy przesłoniły Ci wielkich minusów (biją Murzynów).

    Napisz do komisarza ds. konkurencyjności - np. znakomite efekty
    gwarantowała strategia Lizbona 2010 (zdystansowanie reszty świata pod
    względem konkurencyjności dzięki dalszym regulacjom), tylko po prostu
    jeszcze ich nie dostrzegasz.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 12. Data: 2013-08-12 19:24:56
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2013 12:35:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > No bo Amerykanie podaja ceny netto, a my z podatkiem VAT rzedu tych
    >
    > 20%.
    >
    > Tylko ze tu roznica jest wieksza.
    >

    > Ale kogutek ma racje - wykupic te Nexy, wyslac do USA.
    >
    > Ciekawe co sie stalo :-)
    >

    > J.

    Nie da się. 5N wycofane z produkcji. Sony strzeliło nim sobie w kolano. Jest tak
    dobry ze programowo go popsuli. Następne wersje są też dobre ale popsute sprzętowo.
    Pomimo mniejszej matrycy niż ma Mark II jest od niego lepszy.