  • Data: 2009-02-28 16:35:41
    Temat: Re: Nowy Olek! E-620!
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rabbit McCroolick pisze:
    > Mam nadzieje, że fotki lepiej Ci wychodzą niż czytanie :-)

    Jeju, dwa uśmiechy daję i nie zrozumiał ironii! :)

    > Ile razy potrzebujesz sobie robić fotkę (o ile nie jesteś
    > narcyzem)?

    Nie tylko do tego się taki ekran przydaje. Samo odchylanie w pionie
    pomaga na słonku. Zazwyczaj jak robisz zdjęcia w trybie zoombie to masz
    aparat podniesiony wysoko i pochylony w dół. Widzisz więc ekran
    spłaszczony, do tego pod takim kątem, że najczęściej jest tam niebo.
    W słoneczny dzień tylko odchylany ekran daje możliwość jakiejkolwiek
    kontroli kadru.

    > _Większość_ okoliczności, gdy może przydać się odchylany ekran
    > (oczywiści z wykorzystaniem LV) to robienie zdjęć na wyciągniętych w górę
    > rękach lub z poziomu pasa. LCD HyperCrystal daje tu podobne możliwości
    > obserwacji kadru co odchylany ekran.

    Oczywiście, że nie daje. Jest znacząco lepiej niż kiedyś, kiedy trudno było
    cokolwiek zobaczyć, ale też cudowności niestworzonych NIE MA. Tak jak
    pisałem - w takiej sytuacji dodatkowo przechylasz aparat w dół i w
    pełnym słonku trudno cokolwiek zobaczyć na ekranie. Odchylenie w dół
    znacząco poprawia sprawę.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \