    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowy Lepszy Swiat...
    Date: Sun, 10 May 2009 13:16:00 -0400
    <gu0e34$fgk$1@news.wp.pl> <gu0k6f$kmr$1@news.dialog.net.pl>
    <gu35si$6c3$1@news.wp.pl> <i...@4...com>
    <gu4l20$cor$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <gu4oas$r71$1@inews.gazeta.pl>
    <n...@4...com>
    <gu4u8c$mb8$1@inews.gazeta.pl>
    <v...@4...com>
    <gu634a$feo$1@inews.gazeta.pl>

    On Sun, 10 May 2009 10:25:57 +0200, "Marek Wyszomirski"
    <w...@t...net.pl> wrote:

    >Skoro już tak się dopraszasz, to zacytuję:
    >
    >*****początek cytatu*****
    >to wlasnie dzis mamy ilosc konflikow lokalnych jakiej nie bylo do tej
    >pory. dolaczajac do tego mase sytuacji, w ktorych gina ludzie kazdego
    >dnia i o ktorych radosnie donosi nam prasa codzienna i inne media,
    >nawet druga wojna swiatowa to byl czas wzglednego spokoju. <rs>
    >*****koniec cyatatu*****
    >
    >Twierdzenie, że druga wojna światowa to był czas względnego spokuju

    doprawdy nie wiem jak nazwac fakt, ze cytujesz text, ktorego
    ewidentnie nie potrafisz zrozumie i jeszcze wysnuwasz na jego
    bezsensowne wnioski.

    >porównaniu z dzisiejszymi czasami to właśnie piramidalna bzdura której
    >głoszenie dowodzi kompletnej ignorancji w temacie. Cała reszta - włącznie z
    >jałowymi rozważaniami na temat roli telewizji w ówczesnych czasach (zerowa,
    >znikoma czy niewielka - bo znacząca na pewno nie była) na które usiłujesz
    >kierować dyskusję jest w porównaiu z tamtą wypowiedzią drugorzędna.

    mam do ciebie jednak prosbe, nie zabieraj sie za komentowanie tematow,
    ktore ciebie przerastaja. o kulturze twoich kometarzy nie bede juz
    wspominal, bo sadze ze i tak nie jestes w stanie z tym nic zrobic i
    pewnie nawet nie zauwazasz, swojego prostackiego jezyka, ale gdybys
    jednak chcial poszerzyc swoja wiedze, to polecam udanie sie do
    biblioteki i poczytanie troche nowych pozycji w dziale non fiction, a
    szczegolnie polecam:
    violent conflict and the transformation of social capital - n.j.
    colletta i m.l.cullen
    peace and war: armed conflicts and international order - k.j.holsti
    disposable people - k.bales
    a crime so monstous - e.b. skinner
    zaluje tylko, ze poswiecilem swoj czas na rozmowe z toba. <rs>