  • Data: 2010-02-06 22:23:11
    Temat: Re: Nowy Leaf - co on w sobie ma?
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-06 22:04, "Paweł W." pisze:
    > Leaf Aptus II 10 z aparatem Phase One 645DF
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10364
    > Matryca 56Mpx, wymiary 56x36mm (czy to jest crop, czy nie?), czułość od
    > 80 do 800ASA, matryca CCD z dynamiką 12EV.
    > Co on w sobie takiego poza rozdzielczością, czego nie mają lustrzanki
    > małoobrazkowe?

    To jest sprzęt na jęczenie klienta że nie starczy jakości na B1.
    Przypomniał mi się ten wątek o kalendarzu B1 i plikach z Canon 5DMkII.
    Tyle mądrości tam było i cudownych teorii, a Kuba wskoczył prosto z ryb
    i rzekł że nawet taki leciwy 5D z dobry szkłem styknie na to nieszczęsne
    B1. Jakoś nikt nie chciał z nim polemizować ;). Kolega Marcin miał
    niezłego stracha, a teraz niedawno pisał że klient zachwycony jakością,
    widać ponoć nawet małe włoski na skórze. Myślę że w perspektywie paru
    lat te wszystkie przystawki będą nervosolem na skołatane serce klientów,
    no i dodatkowym atutem przeciętnych profesjonalistów ;). W końcu czymś
    trzeba się wyróżnić na tak drapieżnym i ciasnym rynku.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.