  • Data: 2011-12-01 15:50:45
    Temat: Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-01 12:44, Piotr M wrote:
    > Witam.
    >
    > W związku z planowanym zakupem nowego laptopa, mam pytanie, jaki
    > najszybszy HDD ~500GB do niego zakupić? Ceny na Skąpcu zaczynają się od
    > 300zł. Ma ktoś jakiś typ, dobry stosunek ceny do szybkości?

    Ceny są sztucznie napompowane, trzeba poczekac do wiosny/lata, tym samym
    stosunków nie będe tu omawiał

    W zaleznosci od portfela, bez kombinowania:

    Seagate Momentus XT 500GB - szybkosc (5 lat gw)
    WD 7200 Black Scorpio (WD5000BPKT) - trwalosc (5 lat gw)

    idac dalej (coraz wolniejsze)
    Seagate 7200 500GB (2 lata)
    WD 5400 Blue 500 GB (3 lata)
    Seagate 5400 500 GB (2 lata)

    Samsung juz nie produkuje HDD na rynek konsumencki.