  • 41. Data: 2009-10-15 07:41:53
    Temat: Re: Nowy "noktowizor" Nikona ;)
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    Hej

    > No, na temat iso już wszyscy się po achohowaliśmy. A ja teraz poproszę o
    > technologię, która od razu i bez szopa zrobi ładne kolory, a nie takie
    > kłapciate jak z przyjęcia pod linkiem.

    Nikt nie powiedział że będzie łatwo ale możliwości wzrosły :)
    Dobre wysokie ISO przydaje się również w sytuacjach w których światła
    nie jest tak strasznie mało ale np. tam gdzie trzeba z czasem ostro
    schodzić. Słynne polskie hale sportowe itd.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 42. Data: 2009-10-15 09:52:46
    Temat: Re: Nowy
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Kryhu <k...@p...pl> napisał(a):
    > Od premiery D3 Nikon wszędzie podkreśla że matryca jest jego własną
    > konstrukcją, a nie Sony. Co innego matryca z D3x, która jest
    > zmodyfikowaną wersją tej z A900.

    Czyli do D3s też Nikon skonstruował?

    Maciej

  • 43. Data: 2009-10-15 10:42:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > No, na temat iso już wszyscy się po achohowaliśmy. A ja teraz
    > poproszę o technologię, która od razu i bez szopa zrobi ładne kolory,
    > a nie takie kłapciate jak z przyjęcia pod linkiem.

    mam wrażenie że przy tej ilości fotonów które może złapać matryca to raczej
    jest mało możliwe.

    niech ktoś mądry policzy ile fotonów łapie pojedyńczy pixel przy ISO 100 000

  • 44. Data: 2009-10-15 14:02:18
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > No, na temat iso już wszyscy się po achohowaliśmy. A ja teraz poproszę o
    > technologię, która od razu i bez szopa zrobi ładne kolory, a nie takie
    > kłapciate jak z przyjęcia pod linkiem.

    Może nie czytałeś opisu, tam jest napisane, że było paskudne światło -
    kombinacja lamp rtęciowych, jarzeniowych i świec, a jpgi są prosto z aparatu.
    Pewnie dlatego kolory są takie

    Maciej

  • 45. Data: 2009-10-15 14:41:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Matt pisze:
    > Może nie czytałeś opisu, tam jest napisane, że było paskudne światło -
    > kombinacja lamp rtęciowych, jarzeniowych i świec, a jpgi są prosto z aparatu.

    Ale mój mózg jakoś potrafi sobie radzić z takim światłem. Chcę, żeby
    aparat też tak potrafił.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 46. Data: 2009-10-15 14:55:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > światło -
    >
    > Ale mój mózg jakoś potrafi sobie radzić z takim światłem. Chcę, żeby
    > aparat też tak potrafił.

    Janko opowiadasz teraz dyrdymały.

    w nocy gdy ledwo co widać widzisz kolory :) chyba, że jesteś cyborgiem albo
    obcym. Sprawdź sobie jak jest oko zbudowane. imho tamto zdjęcie doskonale
    odpowiada temo co widzi człowiek przy takim braku światła.

  • 47. Data: 2009-10-15 15:05:29
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Matt pisze:

    Hej

    > Czyli do D3s też Nikon skonstruował?

    Tak twierdzą
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 48. Data: 2009-10-15 16:00:37
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Ja się w target nie załapałem ;)
    > Jestem lewooczny i wnerwia mnie D3 z chudym gripem bez joya.

    Joy i grip to IMO wady D3 - tu podzielam Twoja opinie.

    > Ale jeśli to prawda z 1-1,5 EV wzrostem możliwości i razem z "cichym"
    > trybem powędruje to do D700s to biorę.

    A mnie to akurat nie do konca potrzebne, ale akurat czyszczalke bym przygarnal
    :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 49. Data: 2009-10-15 16:03:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > albo obcym. Sprawdź sobie jak jest oko zbudowane. imho tamto zdjęcie
    > doskonale odpowiada temo co widzi człowiek przy takim braku światła.

    Nie piszę o nocy tylko o tym:
    http://www.studioimpressionsphotography.com/blog/wp-
    content/uploads/larageorge2.jpg
    i reszcie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...a w tym sezonie boimy się świńskiej grypy/

  • 50. Data: 2009-10-15 18:59:24
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    Hej

    > Nie piszę o nocy tylko o tym:
    > http://www.studioimpressionsphotography.com/blog/wp-
    content/uploads/larageorge2.jpg

    > i reszcie.

    Czy Ty aby od JPGa za dużo nie wymagasz przy takich parametrach? :)
    --
    Pozdro
    Kryhu