  • 51. Data: 2009-10-15 19:00:18
    Temat: Re: Nowy
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kryhu pisze:
> [...]
    content/uploads/larageorge2.jpg

    > Czy Ty aby od JPGa za dużo nie wymagasz przy takich parametrach? :)

    No w końcu zacząłem wymagać :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 52. Data: 2009-10-15 19:05:08
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    content/uploads/larageorge2.jpg

    > No w końcu zacząłem wymagać :)

    Nikon wypuścił idealny aparat dla paparazzi, a Ty narzekasz. Teraz będą
    mogli robić zdjęcia jak znany aktor Anatol Z., całuje się z niemniej
    znanym politykiem Ambrożym B. w ciemnej alejce parkowej.

    wer

    Zbieżność imion, nazwisk i zawodów przypadkowa.

  • 53. Data: 2009-10-15 19:21:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    b...@n...pl pisze:
    > Nikon wypuścił idealny aparat dla paparazzi, a Ty narzekasz. Teraz będą
    > mogli robić zdjęcia jak znany aktor Anatol Z., całuje się z niemniej
    > znanym politykiem Ambrożym B

    Pocałować polityka? No to już bardziej obleśnego niczego nie znam. Żaba
    z bajki przy tym to była pamela anderson doda normalnie... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

  • 54. Data: 2009-10-15 19:24:54
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Kryhu <k...@p...pl> napisał(a):

    > Matt pisze:
    >
    > Hej

    > Tak twierdzą

    To gratulacje

    Maciej

  • 55. Data: 2009-10-15 22:07:00
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 15 of Oct 2009 21:21, Janko Muzykant wrote:

    > Pocałować polityka? No to już bardziej obleśnego niczego nie znam.

    Trudno byłoby przebić takei coś:
    http://www.flickr.com/photos/nayrb7/3923558341/

    > Żaba z bajki przy tym to była pamela anderson doda normalnie... :)

    --
    nb

  • 56. Data: 2009-10-16 05:33:15
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "nb" <n...@n...net> napisał:

    > Trudno byłoby przebić takei coś:
    > http://www.flickr.com/photos/nayrb7/3923558341/
    >[...]

    Przypomniał mi się stary dowcip opowiadany po tym, jak przed laty telewizja
    pokazała ten pocałunek na moskiweskim lotnisku.

    Dialog w trakcie tego 'niedźwiadka':

    -Przywiozłeś?
    -Przywiozłem
    -Jakie?
    -Wranglery!

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 57. Data: 2009-10-16 20:24:03
    Od: M <M...@w...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Ale mój mózg jakoś potrafi sobie radzić z takim światłem. Chcę, żeby
    > aparat też tak potrafił.

    Twój mózg widzi to, co chce zobaczyć. Jakbyś był przekonany, że te
    kolory są ładne to nie potrzebujesz nawet fotoszopa. :-)

    M.

  • 58. Data: 2009-10-16 21:16:28
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-16 22:24:03 +0200, M <M...@w...pl> said:

    > Twój mózg widzi to, co chce zobaczyć. Jakbyś był przekonany, że te
    > kolory są ładne to nie potrzebujesz nawet fotoszopa. :-)

    Tylko, że problem polega na tym, że w realu widzę normalnie. Wcale nie
    tak jak chcę widzieć. Widzę tak jak jest. A na foto jest paskudnie.
    Niestety. Śmiem twierdzić, że nie zobaczymy tak jak jest, bo aparat to
    durna maszyny i nie wie co my pamiętamy. Czyżby jedynym wyjściem jest
    wi-fi w czaszce?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2009-10-16 21:28:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    JA pisze:

> [...]
    > Niestety. Śmiem twierdzić, że nie zobaczymy tak jak jest, bo aparat to
    > durna maszyny i nie wie co my pamiętamy. Czyżby jedynym wyjściem jest

    Wystarczą kabelki od matrycy do płata potylicznego. Widziałem taki
    program na Beyond 2000 czy czymś innym w polskiej telewizji nad
    okularami z matrycą o kilkudziesięci/kilkuset fotocelach dla osoby,
    która utraciła wzrok - i to działało. Tylko podłączyć matrycę Nikona do
    twojego procesora i będziesz widział więcej w taki sposób, jaki chcesz ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 60. Data: 2009-10-16 21:31:12
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    JA pisze:

> [...]
    > Niestety. Śmiem twierdzić, że nie zobaczymy tak jak jest, bo aparat to
    > durna maszyny i nie wie co my pamiętamy. Czyżby jedynym wyjściem jest

    Odwrotnie, to aparat widzi tak jak jest. Mózg jest największym oszustem.

    1. Automatyczny balans bieli, niedostrzegalny w zasadzie, dopiero zmiana
    silna oświetlenia pozwala to dostrzec. Mózg wie jaki coś powinno mieć
    kolor i dostraja obraz do tego.
    2. Interpolacja rozdzielczości, z 6Mpix na ok. 100Mpix.
    3. Korekcja perspektywy
    4. Automatyczne wyrównywanie cieni. Wysoka rozpiętość tonalna wzroku
    wynika z tego, że przenosimy wzrok ciągle z punktu w punkt, a mózg
    składa to sobie w obraz.
    5. Automatyczne uzupełnianie obrazu (pomijając rysunki trikowe nawet), w
    każdym oku masz plamkę żółtą, która nie rejestruje obrazu, ale nie
    dostrzegasz tego.
    6. Wycinanie z obrazu niepotrzebnych elementów. Widzisz, to co chcesz
    widzieć, bez zbędnych rzeczy. Potem jest problem ze słynnymi wystającymi
    z głowy słupami, a fotografujący przysięga, że nie było go w czasie
    robienia zdjęcia.

    Aparaty fotograficzne są dostosowywane do oszustw naszego mózgu, bo
    raczej w najbliższej przyszłości nie da się przystosować naszego mózgu,
    żeby widział tak jak jest naprawdę.

    wer