  • Date: Thu, 25 Mar 2010 09:52:04 +0100
    From: cztery <r...@d...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowosci Pentaxa

    > Ostatnio widzialem ten sam obiektyw (ciut inna wersja, ale stan bdb) i
    > poszedl za 200 zl (kup teraz). Myslalem czy kupic 5 min, jak juz chcialem to
    > go nie bylo :) 20 osob widzialo ta aukcje i juz poszla. Pewnie niedlugo sie
    > pojawi, tylko 2x drozszy, spekulantow ci u nas nie brak.

    Pusty smiech ogarnia czlowieka jak widzi takie "wyniki".
    Gdy jeszcze mialem pentaxa znajomy przywiozl mi z USA 35/2.0. Wtedy
    (jakies 2-3 lata temu) wyszedl mi on ~ 800zl. Sprzedalem gdy pozbywalem
    sie systemu za 1400zl na allegro w stanie idealnym.
    Trzeba miec naprawde nierowno pod sufitem zeby rosyjska optyke sprzed 30
    czy 40 lat ktora nie przenosi zadnej informacji do korpusu, bez AF
    kupowac za 900zl.
    Jeszcze ciekawiej wygladaja ceny "mitycznych" konstrukcji manualnych pod
    bagnet K.
    IMHO mozna miedzy bajki wlozyc mit o taniej i dobrej manualnej optyce i
    na podstawie takich przeslanek wybierac system.