-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
Date: Sat, 20 Apr 2013 11:30:39 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 27
Message-ID: <kktu8v$lfn$2@dont-email.me>
References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl>
<e...@c...googlegroups.com>
<51727c9b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 20 Apr 2013 11:30:39 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="237390eb19f3736c2d2a7ff6ca37e714";
logging-data="22007";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/LQ93LOioKDxbpg139TYPJ"
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Cancel-Lock: sha1:Rohc+0m9oJn9ZPD3s6y8WEB2NTM=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489856
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Sat, 20 Apr 2013 13:31:45 +0200 osobnik zwany cef napisał:
> Lisciasty wrote:
>
>> Bessęsu trzymać na 2000 obr., skoro przy 2500 obr. masz max momentu,
>> czyli optymalne spalanie.
>
> I tak schematy producenta zaprzeczają wszystkim tym analizom
> technicznym. Np przy automatycznych skrzyniach obroty utrzymywane są na
> poziomie 1500-2000 (jak się nie depcze)- tak przewidział producent.
> Najwyższy czas chyba zrozumieć, że do analizy ekspoloatacji ostatnio
> bardziej przydaje się wiedza z ekonomii (jak zaprojektować i sprzedać
> silnik, który będzie mało palił i zużyje się dzień po gwarancji) niż
> wiedza techniczna (jak jeździć i eksploatować pojazd zgodnie z regułami
> wynikającymi z zasad fizyki) bo te dwie sprawy są jakby na przeciwnych
> biegunach.
no patrz pan. Moje poprzednie 3.0V6 w vanie też zmieniało przy 2krpm. I
strasznie kiepski ten silnik. Miał 200kkm i nie miał zamiary się rozsypać
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.13 15:37 ZIWK
- 20.04.13 15:41 ZIWK
- 20.04.13 15:51 Przemeq
- 20.04.13 16:20 ZIWK
- 20.04.13 17:35 anacron
- 20.04.13 20:43 Lisciasty
- 20.04.13 20:47 Lisciasty
- 20.04.13 21:02 J.F.
- 20.04.13 21:27 Franlik
- 20.04.13 21:52 Lisciasty
- 20.04.13 22:32 RoMan Mandziejewicz
- 20.04.13 22:34 Franlik
- 20.04.13 22:38 Franlik
- 20.04.13 22:46 DoQ
- 20.04.13 22:52 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=