eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. › Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Date: Sat, 20 Apr 2013 11:30:39 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 27
    Message-ID: <kktu8v$lfn$2@dont-email.me>
    References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl>
    <e...@c...googlegroups.com>
    <51727c9b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 20 Apr 2013 11:30:39 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="237390eb19f3736c2d2a7ff6ca37e714";
    logging-data="22007";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/LQ93LOioKDxbpg139TYPJ"
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Cancel-Lock: sha1:Rohc+0m9oJn9ZPD3s6y8WEB2NTM=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489856
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia pięknego Sat, 20 Apr 2013 13:31:45 +0200 osobnik zwany cef napisał:

    > Lisciasty wrote:
    >
    >> Bessęsu trzymać na 2000 obr., skoro przy 2500 obr. masz max momentu,
    >> czyli optymalne spalanie.
    >
    > I tak schematy producenta zaprzeczają wszystkim tym analizom
    > technicznym. Np przy automatycznych skrzyniach obroty utrzymywane są na
    > poziomie 1500-2000 (jak się nie depcze)- tak przewidział producent.
    > Najwyższy czas chyba zrozumieć, że do analizy ekspoloatacji ostatnio
    > bardziej przydaje się wiedza z ekonomii (jak zaprojektować i sprzedać
    > silnik, który będzie mało palił i zużyje się dzień po gwarancji) niż
    > wiedza techniczna (jak jeździć i eksploatować pojazd zgodnie z regułami
    > wynikającymi z zasad fizyki) bo te dwie sprawy są jakby na przeciwnych
    > biegunach.

    no patrz pan. Moje poprzednie 3.0V6 w vanie też zmieniało przy 2krpm. I
    strasznie kiepski ten silnik. Miał 200kkm i nie miał zamiary się rozsypać



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: