  • Data: 2013-03-28 14:35:15
    Temat: Re: Nowoczesne procesory - jak to z nimi jest?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Mar 2013 09:46:53 -0700 (PDT), M.M. napisał(a):

    > Właściwie to zawsze byłem bliski olania, znam tylko podstawy.
    > Więc wygląda na to, że nie spieramy się o nic :)
    > Pozdrawiam

    Klotnia jest bez sensu, Kalkulator Windows ma tzw. "tryb programisty" i idac
    za jego helpem:

    "W trybie programisty są obsługiwane tylko liczby całkowite. Części ułamkowe
    są odrzucane."

    Zatem programistow nie powinny obchodzic takie detale jak wartosci
    rzeczywiste ani tym bardziej ich reprezentacja czyli trza "olac cieplym
    moczem"! :P

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K