-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder5.xlned.com!feeder1.cambriu
musenet.nl!82.197.223.108.MISMATCH!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!
209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl> <kktcg8$qvo$1@dont-email.me>
<kktjpk$ms4$1@news.task.gda.pl> <kku5ov$c34$1@dont-email.me>
<kkucj6$m0s$1@news.task.gda.pl>
<7...@m...googlegroups.com>
<kkuq6m$ods$1@node2.news.atman.pl>
<e...@y...googlegroups.com>
<kkuu5b$s8p$1@node2.news.atman.pl> <kkuvb4$goq$1@mx1.internetia.pl>
<ldtbu8wb3afj$.1a4j5jwb3ojm1$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<kl0tc8$ndl$1@mx1.internetia.pl>
<5173fee0$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
Subject: Re: Nowoczesne ... luz ?
Date: Sun, 21 Apr 2013 17:31:55 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 16
Message-ID: <5174066f$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.44.156
X-Trace: 1366558322 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 83.26.44.156:3900
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489960
[ ukryj nagłówki ]RoMan Mandziejewicz wrote:
>>> Czyli zakładając, że masz za te 1500m zjazd to najtaniej będzie
>>> jechać hamując silnikiem tak, aby przez te 1500 metrów wytracić
>>> całą różnicę prędkości pomiędzy aktualną a zjazdową - nie spalisz
>>> wtedy przez te 1500m ani kropelki.
>> Lepiej dać w gaz z górki, żeby łatwiej
>> i szybciej wjechać na kolejne wzniesienie.
> Chodzi o zjazd z autostrady - też nie załapałem od razu.
A faktycznie. Ale kto by tam hamował
na zjeździe. Hamowanie nie jest ani bezpieczne
ani ekonomiczne :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 21.04.13 17:49 J.F.
- 21.04.13 17:52 J.F.
- 21.04.13 17:53 h.w.d.p.
- 21.04.13 18:57 Budzik
- 21.04.13 20:50 RoMan Mandziejewicz
- 21.04.13 20:54 RoMan Mandziejewicz
- 21.04.13 21:22 megrims
- 21.04.13 22:53 Robert Rędziak
- 21.04.13 23:00 k...@g...com
- 21.04.13 23:09 ToMasz
- 21.04.13 23:10 k...@g...com
- 21.04.13 23:14 k...@g...com
- 21.04.13 23:55 Michoo
- 22.04.13 00:55 J.F.
- 22.04.13 08:20 Ukaniu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=