eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowoczesne ... luz ?
    Date: Sun, 21 Apr 2013 02:03:06 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <kkvasj$lo1$1@mx1.internetia.pl>
    References: <kksfth$248$1@news.task.gda.pl> <kktcg8$qvo$1@dont-email.me>
    <kktjpk$ms4$1@news.task.gda.pl> <kku5ov$c34$1@dont-email.me>
    <kkucj6$m0s$1@news.task.gda.pl>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <kkuq6m$ods$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@y...googlegroups.com>
    <kkuu5b$s8p$1@node2.news.atman.pl> <kkuvb4$goq$1@mx1.internetia.pl>
    <kkuvhe$tg9$1@node2.news.atman.pl> <kkv8ic$ed5$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.197.12
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1366503123 22273 83.238.197.12 (21 Apr 2013 00:12:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Apr 2013 00:12:03 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686 on x86_64; rv:10.0.11) Gecko/20121123
    Icedove/10.0.11
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489904
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21.04.2013 01:51, k...@g...com wrote:
    > Masz rację że normalna sytuacja ale tylko kiedy siła przenosi z tłoka
    > na wał wykorbiony. W drugą stronę od wału na tłok nie jest korzystna.
    > Oś korbowodu jest przesunięta względem osi tłoka. Przy uruchamianiu
    > silnika rozrusznikiem moce i związane z tym siły są za małe żeby
    > miało to znaczenie. Ale przy hamowaniu silnikiem mogą być duże. A
    > tłok obciążony niekorzystnie. Na zdrowie silnikowi to nie wychodzi.

    Hm?

    > Ale nie przejmuj się że nie wiedziałeś.

    Sorry, ale tutaj to TY tak dałeś ciała, że skoda gadać.

    Silniki w samochodach (poza kilkoma wyjątkami) są czterosuwowe - wiesz
    co to znaczy? Że przez 1/4 cyklu pracy tłok napędza wał, a przez
    pozostałe 3/4 wał napędza tłok. Hamowanie silnikiem wprowadza tu jedyną
    różnicę, że w fazie rozprężania nie dostajesz dodatkowej energii a
    jedynie odzyskujesz odrobinę tej poświęconej przed chwilą na sprężanie.

    > Pisze że niezbyt nowoczesne podawanie
    > mieszanki. Znaczy się gaźnik. Przy hamowaniu silnikiem więcej pali bo
    > podciśnienie do dyszy wolnych obrotów brane jest za przepustnicą.
    > Dysza wolnych obrotów to sporawa dziurka. 3 do 4 razy mniejsza od
    > dyszy głównej. Sporo paliwa może przez nią przelecieć.

    Ale w tych trochę lepszych niż kompletny zabytek zasysać nią będzie
    dopiero gry obroty spadną poniżej tych biegu jałowego. Wcześniej powinno
    odciąć całkowicie.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: