eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. › Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Data: 2013-04-21 09:40:24
    Temat: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 11:30:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    > Dnia pięknego Sat, 20 Apr 2013 13:31:45 +0200 osobnik zwany cef napisał:
    >> Lisciasty wrote:
    >>> Bessęsu trzymać na 2000 obr., skoro przy 2500 obr. masz max momentu,
    >>> czyli optymalne spalanie.
    >> I tak schematy producenta zaprzeczają wszystkim tym analizom
    >> technicznym. Np przy automatycznych skrzyniach obroty utrzymywane są na
    >> poziomie 1500-2000 (jak się nie depcze)- tak przewidział producent.
    > no patrz pan. Moje poprzednie 3.0V6 w vanie też zmieniało przy 2krpm. I
    > strasznie kiepski ten silnik. Miał 200kkm i nie miał zamiary się rozsypać

    Ale to dlatego ze 3.0V6 - sam rozumiesz ze w 2.0R4 obciazenia na
    tlokach o 50% wieksze :-)

    Maks momentu nie ma nic wspolnego z optymalnym spalaniem. Owszem -
    zazwyczaj to optimum spalania jest w srednich obrotach, max momentu
    tez - ale to nie znaczy ze z dokladnoscia do 1 rpm sie pokrywaja.

    Maksymalny moment to tez najwieksze obciazenia w silniku (no, w za
    bardzo uproszczonej teorii) ... ale tylko gdy pedal do oporu
    wcisniemy.

    Tym niemniej jechalem ostatnio jakims nowoczesnym dieslem opla, i
    bardzo ladnie ciagnal juz od 1500, co wlasciciel wykorzystywal czesto.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: