eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
  • Data: 2013-04-21 09:29:14
    Temat: Re: Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 15:37:09 +0200, ZIWK napisał(a):
    > W dniu 2013-04-20 11:01, Robert Rędziak pisze:
    >> On Sat, 20 Apr 2013 08:29:51 +0200, ZIWK <w...@o...pl> wrote:
    >>> Czopy wału korbowego są oddzielnie od panewek warstwą oleju silnikowego
    >>> - podawanego przez pompę olejową. Obroty pompy a więc i ciśnienie oraz
    >>> ilość oleju są zazwyczaj uzależnione od obrotów wału korbowego (pompa
    >>> jest zwykle napędzana od niego) - jeśli obroty są za niskie to wał
    >>> zamiast "pływać" na warstwie oleju styka się "na sucho" panewką mocno
    >>> trze o nią.
    >>
    >> http://www.imc.pcz.czest.pl/instytut/pl/3/3.8/materi
    aly/eelab/ee_05.pdf
    >> Hint: smarowanie czopów wału nie jest hydrostatyczne.
    >>
    > Oczywiście - ale ja zastosowałem I stopień przybliżenia - bez wchodzenia
    > w szczegóły konieczne przy projektowaniu i remontach (poprawne osadzenie
    > panewek).
    > W informacji "popularnej" myślę ze jest to dopuszczalne.

    Ale tam napisane ze to z cisnieniem z pompy nie ma nic wspolnego.
    Wiec cos chyba za bardzo spopularyzowales ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: