eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2013-04-21 12:27:51
    Temat: Re: Nowoczesne ... luz ?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 02:03:06 UTC+2 użytkownik Michoo napisał:
    > On 21.04.2013 01:51, k...@g...com wrote:
    >
    > > Masz rację że normalna sytuacja ale tylko kiedy siła przenosi z tłoka
    >
    > > na wał wykorbiony. W drugą stronę od wału na tłok nie jest korzystna.
    >
    > > Oś korbowodu jest przesunięta względem osi tłoka. Przy uruchamianiu
    >
    > > silnika rozrusznikiem moce i związane z tym siły są za małe żeby
    >
    > > miało to znaczenie. Ale przy hamowaniu silnikiem mogą być duże. A
    >
    > > tłok obciążony niekorzystnie. Na zdrowie silnikowi to nie wychodzi.
    >
    >
    >
    > Hm?
    >
    >
    >
    > > Ale nie przejmuj się że nie wiedziałeś.
    >
    >
    >
    > Sorry, ale tutaj to TY tak dałeś ciała, że skoda gadać.
    >
    >
    >
    > Silniki w samochodach (poza kilkoma wyjątkami) są czterosuwowe - wiesz
    >
    > co to znaczy? Że przez 1/4 cyklu pracy tłok napędza wał, a przez
    >
    > pozostałe 3/4 wał napędza tłok. Hamowanie silnikiem wprowadza tu jedyną
    >
    > różnicę, że w fazie rozprężania nie dostajesz dodatkowej energii a
    >
    > jedynie odzyskujesz odrobinę tej poświęconej przed chwilą na sprężanie.
    >
    >
    >
    > > Pisze że niezbyt nowoczesne podawanie
    >
    > > mieszanki. Znaczy się gaźnik. Przy hamowaniu silnikiem więcej pali bo
    >
    > > podciśnienie do dyszy wolnych obrotów brane jest za przepustnicą.
    >
    > > Dysza wolnych obrotów to sporawa dziurka. 3 do 4 razy mniejsza od
    >
    > > dyszy głównej. Sporo paliwa może przez nią przelecieć.
    >
    >
    >
    > Ale w tych trochę lepszych niż kompletny zabytek zasysać nią będzie
    >
    > dopiero gry obroty spadną poniżej tych biegu jałowego. Wcześniej powinno
    >
    > odciąć całkowicie.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Michoo

    To dlaczego zrobili przesunięcie osi tłoka względem osi wału? Jakiś inny powód niż
    odciążenie tłoka musi być. Napisz dlaczego bo widać że wiesz i zapomniałeś napisać.
    Przesunięcie nie jest duże. Milimetr, dwa milimetry. Taki tłok chce krzywo iść w
    cylindrze. Zużywał by się szybciej niż taki podparty równo w środku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: