eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2013-04-21 02:03:06
    Temat: Re: Nowoczesne ... luz ?
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21.04.2013 01:51, k...@g...com wrote:
    > Masz rację że normalna sytuacja ale tylko kiedy siła przenosi z tłoka
    > na wał wykorbiony. W drugą stronę od wału na tłok nie jest korzystna.
    > Oś korbowodu jest przesunięta względem osi tłoka. Przy uruchamianiu
    > silnika rozrusznikiem moce i związane z tym siły są za małe żeby
    > miało to znaczenie. Ale przy hamowaniu silnikiem mogą być duże. A
    > tłok obciążony niekorzystnie. Na zdrowie silnikowi to nie wychodzi.

    Hm?

    > Ale nie przejmuj się że nie wiedziałeś.

    Sorry, ale tutaj to TY tak dałeś ciała, że skoda gadać.

    Silniki w samochodach (poza kilkoma wyjątkami) są czterosuwowe - wiesz
    co to znaczy? Że przez 1/4 cyklu pracy tłok napędza wał, a przez
    pozostałe 3/4 wał napędza tłok. Hamowanie silnikiem wprowadza tu jedyną
    różnicę, że w fazie rozprężania nie dostajesz dodatkowej energii a
    jedynie odzyskujesz odrobinę tej poświęconej przed chwilą na sprężanie.

    > Pisze że niezbyt nowoczesne podawanie
    > mieszanki. Znaczy się gaźnik. Przy hamowaniu silnikiem więcej pali bo
    > podciśnienie do dyszy wolnych obrotów brane jest za przepustnicą.
    > Dysza wolnych obrotów to sporawa dziurka. 3 do 4 razy mniejsza od
    > dyszy głównej. Sporo paliwa może przez nią przelecieć.

    Ale w tych trochę lepszych niż kompletny zabytek zasysać nią będzie
    dopiero gry obroty spadną poniżej tych biegu jałowego. Wcześniej powinno
    odciąć całkowicie.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: