  • Data: 2010-02-01 22:14:19
    Temat: Re: Nowe wynalzki z Chin
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:hk7djk$3k6$1@news.onet.pl...
    > A po co w ogole ten klik jeśli go trzeba ręcznie robić? Za pomocą
    > darmowego
    > oprogramowania dostępnego w sieci (linka nie pamietam, ale był
    > kilkakrotnie
    > podawany - na tej grupie lub pl.rec.gps) można skojarzyc dane z exifa z
    > zapisem śladu z dowolnego odbiornika gps umożliwiajacego zgranie
    > zapisanego
    > śladu do komputera (a niemal każdy gps to umożliwia).

    Rzeczywiście, to co teraz Sony oferuje nie wymaga klikania, może coś
    pokręciłem, może wcześniejsze wymagały. Do 300 godzin zapisu śladu, więc to
    po prostu logger. A potem soft dopasowuje czas wykonania zdjęcia do czasu
    zapisanego w śladzie.

    A wracając do tego dedykowanego Nikonowi Chińczyka: jedno, czego się boję,
    to że będzie żarł prąd z akumulatora aparatu. Przy wielodniowych wypadach
    poza cywilizację może to być kłopot. Ze dwa akku więcej trzeba wziąć :)

    zdrówka, PW