  • Data: 2010-02-02 09:13:20
    Temat: Re: Nowe wynalzki z Chin
    Od: Kryhu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:

    Hej

    > Znaczy dwa, czy trzy? ;)

    Nie pytałeś o konkretną liczbę ;)
    U mnie wypada że 50% szkieł i 100% aparatów, czyli 4 szkła i 2 puszki.

    A tak zupełnie z innej beczki co do tego polecanego albumu foto (Puszcza
    Notecka) to z ciekawości go sobie zamówiłem i powiem szczerze że jest OK
    ale bez szału.
    Nie pasuje mi oglądanie tych rozkładówek przez wybrzuszenie w grzbiecie.

    Coś jeszcze jest nie tak albo ze zbyt dużym Ink Limit'em albo z brakiem
    krzywych druku i zbyt dużym przyrostem punktu.

    Twierdzisz że z aktualnych cyfr przy małej klatce i 24Mpix nie da się
    takiego obrazka wyprodukować?
    --
    Pozdro
    Kryhu