  • 41. Data: 2013-01-23 16:03:08
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-23 15:24, (Tom N) pisze:

    > Art. 22. 1. Kierujący pojazdem może zmienić kierunek jazdy lub zajmowany pas
    > ruchu tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności.
    >
    > Będziesz musiał zmienić, bo pieszy się zatrzyma, zacznie wiązać buta itd.
    > itp... ;P

    Nie jest powiedziane, że pieszy przecina w ogóle twój tor ruchu.
    A jeśli nawet, to któż broni zmniejszyć prędkość lub się zatrzymać,
    bez zmiany kierunku czy pasa ;)

  • 42. Data: 2013-01-23 16:07:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-23 14:23, Liwiusz pisze:

    > Dlatego niegłupim pomysłem jest zwiększenie ilości godzin jazd. I nie
    > chodzi o jazdy z instruktorem, bo to są zbędne koszty, ale tak jak w
    > niektórych krajach - naklejka na samochód, bierzesz ojca z prawem jazdy,
    > sadzasz go na siedzeniu pasażera, a sam jeździsz po mieście.

    Pomysł oczywiście bardzo dobry i od lat o tym mówię.
    Niestety - nie przynosi pieniędzy skarbowi państwa więc jest "be".

    --
    MN

  • 43. Data: 2013-01-23 16:10:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-23 13:27, J.F pisze:

    > Ciekawe ... dyrektor jedyny specjalista, wspolpracowal jeszcze na etapie wdrozenia,
    > czy rzecznik doskonale zna swoja robote i wie co moze powiedziec prasie :-)

    Po prostu wysokie kompetencje na wysokim stanowisku.
    A tyle się gada, że w tej biurokracji tylko układy się liczą, a tu proszę ;)

  • 44. Data: 2013-01-23 16:15:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Druga sytuacja przekombinowana

    Przekombinowana jest forma zadawania pytań. Film już leci, a ja nie
    wiem, o co pytają. Jak się dowiem, to często za późno, żeby skupić uwagę
    na szczegółach filmu.

    --
    MN

  • 45. Data: 2013-01-23 16:17:56
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-23 15:53, Excite pisze:

    > Bzdurą jest wiedza do czego uprawniają poszczególne kategorie PJ ? Czyli mają mieć
    uprawnienia jednocześnie nie widząc do czego one je uprawniają ?

    Jasne, że powinni wiedzieć do czego uprawniają uprawnienia.
    Konkretnie, np. uprawnienia kat 'B' zdającego na kat 'B'.

    Wiedza o całej reszcie jest zupełnie zbędna.
    Kto będzie miał potrzebę robić coś więcej niż to do czego ma uprawnienia,
    ten się sam dowie. Skoro jakoś dowiedział się, że w ogóle potrzebuje PJ... ;)

  • 47. Data: 2013-01-23 16:18:22
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-01-23 14:54, Budzik pisze:
    > Bo takie pytania ogólnie mają mały sens.
    > Jak będę musiał pociągnąc taką przeczypkę to sprawdzę w internecie, albo
    > zadzownię do jakiegoś WORD-u.

    Najlepiej to nie uczyć teorii, niech się sami uczą z google tego co będą
    chcieli. Tylko potem do narzekania każdy pierwszy jakich mamy tumanów na
    drogach i jak strasznie jest źle.

  • 46. Data: 2013-01-23 16:18:22
    Od: <2...@4...161822.invalid> (Tom N)

    Jakub Witkowski w

    > Nie jest powiedziane, że pieszy przecina w ogóle twój tor ruchu.

    Ale na filmie widać, że przecina ;-)

    > A jeśli nawet, to któż broni zmniejszyć prędkość lub się zatrzymać,
    > bez zmiany kierunku czy pasa ;)

    Oczywiście, będzie to wykonanie obowiązku zachowania szczególnej ostrożności
    wynikającego z Art. 25.

    1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do skrzyżowania, jest obowiązany
    zachować szczególną ostrożność [...]
    3.Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się również w razie przecinania się kierunków
    ruchu poza skrzyżowaniem.

    ;-)

    --
    'Tom N'

  • 48. Data: 2013-01-23 16:28:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    [...]

> [...]
    > ostrożność?
    > Kto uwaza ze TAK, proszony jest o podanie art ustawy, z ktorego ten

    Art. 3 i 4 - okoliczności wskazują, że pieszy nie przestrzega
    przepisów.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2013-01-23 16:30:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    > Przekombinowana jest forma zadawania pytań. Film już leci, a ja nie
    > wiem, o co pytają. Jak się dowiem, to często za późno, żeby skupić uwagę
    > na szczegółach filmu.

    Tak wolno czytasz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2013-01-23 16:33:13
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No a nie?
    > Jak nie umie nauczyć materiału, który zamierza przekazać, to niby kto ma
    > być winny?

    Ale człowiek to nie komputer że go "nauczysz" od pierwszego razu. Są
    uczniowie którzy złapią temat od razu i tacy co im trzeba po 10x tłumaczyć,
    kto to ma robić i dlaczego mają na tym cierpieć ci normalni?
    Czy to wina nauczyciela że uczeń to tuman i nie rozumie?