  • 111. Data: 2013-01-24 07:59:28
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zda?o 3
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-23 18:03, J.F pisze:

    > No ale jak - ojciec bez uprawnien instruktora, a samochod bez
    > wyposazenia dodatkowego ?
    > To jak on ma zapobiec nieszczesciu w sytuacji zagrozenia ?

    Mnie uczył dziadek maluchem, jak tylko sięgałem nogami do pedałów. Gdy
    miałem 13 lat ogarniałem samochód na drogach z malutkim ruchem, gdy
    poszedłem na prawko w wieku 17 lat (rok 1990) - na placu wywijałem tak,
    że inni kursanci nie mogli uwierzyć, że też się dopiero uczę.

    Kto staranniej podejdzie do nauki własnego dziecka niż rodzic?
    Oczywiście nie każdy umie uczyć, chce, czy lubi - ale nie zabraniajmy
    wszystkim.

    --
    MN

  • 112. Data: 2013-01-24 08:33:20
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-23 18:51, Cavallino pisze:

    > Jeśli tych bezsensownych jest kilka % problemu nie ma.
    > Ale jeśli 50% - to ja już problem widzę.

    Owszem, jest problem, nawet gdy tylko jedno pytanie jest bezsensowne.
    Po co ta cała reforma, skoro w dalszym ciągu mają tam być kretynizmy?

    --
    MN

  • 113. Data: 2013-01-24 08:42:54
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-23 23:56, Tomasz Pyra pisze:

    > Ja tylko na szlabanie poległem.

    Ja właśnie też.

    > Nie wiemy czy to te same pytania co na egzaminie (czy chociaż ten sam styl
    > - ten sam układający).

    Z opisu na stronie wynika, że nie te same, tylko wygląd i sposób
    przeprowadzania testu zgodny z nowymi regulacjami.

    > Nie udało mi się tylko na tym szlabanie w którym w sumie nadal nie wiem o
    > co chodzi - dróżnik ma prawo kierować ruchem na przejeździe, ale w treści
    > pytania jest "tylko".
    > A nie tylko dróżnik ma prawo kierowania ruchem - może to robić np.
    > policjant.
    > Jeszcze inna sprawa że przejazd wygląda tak że sam dróżnik to jeszcze mało
    > - choćby kazali to tego szlabanu nie objedziesz...

    Ja sobie pomyślałem, że dróżnik podnosi szlaban, więc można jechać
    tylko, jak dróżnik zezwoli (podniesieniem szlabanu) :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 114. Data: 2013-01-24 08:48:39
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-01-23 15:05, J.F pisze:

    > 14) Czy w tej sytuacji kierujący jest ostrzegany o zbliżaniu się do
    > przejścia dla pieszych?
    > o prosze jak latwo sie pomylic.
    > Widze na poczatku znak informacyjny D-6, czy on moze ostrzegac o
    > zblizaniu ? Raczej nie.
    > Do ostrzegania sluzy znak ostrzegawczy :-) Nie z mna te numery Bruner.
    > Ale film leci, znak ostrzegawczy sie pojawia, wybieram TAK ... i
    > dziwie sie ze blad.
    > Bo to jest znak "dzieci" a nie "przejscie", ech ta jazda na pamiec :-)

    Byś się wstydził :p
    A sens tego znaku się różni o tyle, że dzieciaki mogą wyskoczyć zewsząd
    i nie koniecznie na przejściu (nawet, jak są barierki przy jezdni).

    > 27) prog zwalniajacy ... no tak, nie znamy obowiazujacych znakow, z
    > jednym garbem prog, z dwoma garbami nierownosc.

    Byś się wstydził ^2 :p

    Pozdr,

  • 115. Data: 2013-01-24 08:54:12
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 23 Jan 2013 13:54:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Bo takie pytania ogólnie mają mały sens.
    > Jak będę musiał pociągnąc taką przeczypkę to sprawdzę w internecie, albo
    > zadzownię do jakiegoś WORD-u.
    > Po co taka wiedza osobie któa robi prawko, kupuje używane tico i nim jezdzi
    > bez takich extra ceregieli? W czym taki kierowca Tico który nie zna
    > odpowiedzi na powyższe pytania będzie gorszy od takiego który zna...?

    Czyli przy zdawaniu należy jeszcze wybrać model samochodu, którym będziemy
    jeździć żeby wybrać odpowiedni zestaw pytań ;)

    P.S. Przy zmianie samochodu musimy się udać na kolejny egzamin z
    odpowiednim zestawem pytań.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 116. Data: 2013-01-24 10:36:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-23 18:53, Cavallino pisze:

    > Teoria jest ważna chyba przez pół roku od zdania.
    > Potem zdajesz od nowa całość.

    Dziękuję, wiem do kiedy jest ważna "stara" teoria, ale nie o to pytam.

  • 117. Data: 2013-01-24 10:50:21
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-23 18:59, John Kołalsky pisze:

    > Ale, że prawo jazdy ???

    Może cofnij się do postu Cavanillo i sprawdź, o czym jest ta offtopowa gałązka...

  • 118. Data: 2013-01-24 10:54:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik huri_khan s...@s...pl ...

> [...]
    > będziemy jeździć żeby wybrać odpowiedni zestaw pytań ;)
    >
    > P.S. Przy zmianie samochodu musimy się udać na kolejny egzamin z

    I znowu do absurdu?
    Nie uważasz, że jak ktoś będzie miał kategorię B i będzie musiał jechać
    czymś co nie jest pewny, czy podpada pod B, to sobie to sprawdzi?
    A jak nie sprawdzi, to widocznie mu nie zależy żeby wiedzieć, i wiedząc, że
    nie może, pewnie też by jechał.

  • 119. Data: 2013-01-24 11:12:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-23 19:41, Excite pisze:

    > niech chociaż zna same kategorie bo to ogólna wiedza podstawowa dla kierowcy.

    Co tu kryć, jeżdżę bez tej wiedzy. Drżyjcie!

  • 120. Data: 2013-01-24 11:19:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-23 19:33, Cavallino pisze:

    > To się nazywa zdolności dydaktyczne.
    > Tyle że jak ich nie mają, to powinni zawód zmienić.

    Ale jesli w innej szkole/klasie odnosi spore sukcesy, to chyba jednak coś jest nie
    tak z tą klasą, a nie z nauczycielem.
    A może i brakuje mu umiejętności, tyle, bardziej kapralskich, niż dydaktycznych.
    Z tym, że jeśli nauczyciel musi być kapralem, to jest to przede wszystkim wina
    rodziców.