  • Data: 2010-05-20 08:00:06
    Temat: Re: Nowe taryfy Ery
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 09:17, "mz" <2...@w...pl> wrote:
    > Zgadza sie, tez sledze to teraz ze wzgledu na przedluzenie umowy. Do tego co
    > piszesz dochodzi jeszcze cena telefonów. Kosmiczne te ceny maja. W Play
    > (abonament za 49 zl) telefon, który mnie interesuje kosztuje 1 zl, w
    > Orange(abo 59 zl)  69 zl a w Erze (abo 55 zl) chca za niego 299 zl
    >
    > Jak nic nie zmienia to pewnie ja ich zmienie na Orange bo tam do abo dodaja
    > 200 MB i za przejscie 200 MB w Play niby taniej ale nie maja MB w
    > abonamencie.

    Ja musialbym zmienic rodzinnie - syn Tak Tak, zona Era Fon, czy jakos
    tak.

    Co jakis czas doladowuje synowi karte za 50 zl za punkty era-premia
    (w sumie chyba 3-4 razy na dwa lata wychodzi, celuje w okresy gdy ma
    podwojenia minut z doladowan).
    Zastanawialem sie na era rodzinna, ale to byloby 55 zl + 5 zl ten
    pakiet internetowy.
    Wszelkie opcje z Era rodzinna z jednym numerem w erze sa nieoplacalne
    dla mnie - bo rozmowy z drugim zezra mi limit, a z kolei jesli np. syn
    wzialby za 4 zl comiesiac tani numerek, to znowu place 15+4 zl do tych
    30 - i dodatkowo czekam az syn oddzwoni po strzalce :). Zona w
    "fonie" nie ma takiego taniego numerka, a w dodatku by nie oddzwaniala
    na czas :)))))))))