  • Data: 2010-05-20 07:17:28
    Temat: Re: Nowe taryfy Ery
    Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadza sie, tez sledze to teraz ze wzgledu na przedluzenie umowy. Do tego co
    piszesz dochodzi jeszcze cena telefonów. Kosmiczne te ceny maja. W Play
    (abonament za 49 zl) telefon, który mnie interesuje kosztuje 1 zl, w
    Orange(abo 59 zl) 69 zl a w Erze (abo 55 zl) chca za niego 299 zl

    Jak nic nie zmienia to pewnie ja ich zmienie na Orange bo tam do abo dodaja
    200 MB i za przejscie 200 MB w Play niby taniej ale nie maja MB w
    abonamencie.