eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
  • Data: 2011-09-06 22:09:36
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupujesz takie gejfony co to kopiują wygląd iPhone aby na wózku
    > jego popularności się przewieźć to masz za swoje ;-)
    > Nie kupuj gejfonów Samsunga tylko bardzo męskie Nokie 5800 :-)

    A co zes sie do mnie przypial z gejfonami - jesli mam Waldek na drugie
    to niedoczytalem metryki ;P

    > Zawsze tak było że jak kupiłeś klej "do wszystkiego" to było
    > to gorsze rozwiązanie niż klej specjalnie dedykowany do
    > konkretnego materiału. Gdybyś oczekiwał że ten telefon będzie
    > służył do fotografii tak dobrze jak dedykowana do tego celu
    > lustrzanka cyfrowa to też byś nie był w 100% zadowolony...

    No prosze Cie, a niby iPhone jest do dzwonienia? Akurat na tym polu nie
    wypada jakos wybitnie, lagodnie rzecz ujmujac ;]
    Czy ja wymagam od telefonow predkosci fixa Garmina 60CSx albo ladowania
    komorki w 5 min? Licze jedynie na to, ze kazda z funkcji bedzie dzialala
    poprawnie, lacznie z ladowaniem. Po co komu wbudowany GPS jesli trzeba
    co jakis czas wylaczyc telefon zeby sie podladowal inaczej pod koniec
    trasy bedzie pusta lub prawie pusta bateria i SGS2 raczej na wiele sie
    nie przyda. Nigdy tez nie oczekiwalem od komorki parametrow lustrzanki,
    co najwyzej sredniego kompakta jak jest w przypadku N8.

    > Uniwersalność telefonu zawsze będzie okupiona pewnymi
    > kompromisami i warto to zrozumieć i dostosować wymagania
    > do tych jakie masz w stosunku do kleju "do wszystkiego".

    Czy uchwyt smierci jest takim wlasnie kompromisem miedzy designem a
    funkcjonalnoscia? W przypadku SGS2 nie odbieram tego jako kompromisu a
    raczej niedorobke. Byc moze jest to celowe dzialanie a'la Japka Stefana.
    Podobno ladowarki Samsunga maja podlaczony dodatkowy pin, jest to jednak
    tylko "podobno" bo moje dwie oryginalne ladowarki nie sprawdzily sie.

    > Zamiast się cieszyć że wreszcie masz w telefonie wystarczająco
    > pary aby routing obliczył na bieżąco zamiast tak jak Twoja Nokia
    > 5800 wysyłać pozycję do serwera i od niego dostawać
    > uaktualnienie nawigacji przy każdym skręcie to Ty
    > narzekasz że ten procesor w telefonie na sterydach Ci bierze
    > za dużo prądu i ładowarka nie nadąża :-)

    Nie korzystales niegdy z nawigacji Nokii prawda? Gdybys korzystal
    wiedzialbys, ze jest to nawigacja offline...

    Ciesz się tym co masz
    > i nie bluźnij, bo wielu nie stać na taki fajny gejofon Samsunga
    > jaki Ty masz :-))

    Hmmm, moze i tak to tym bardziej zobowiazuje producenta do przylozenia
    sie. Gdyby nie durne alarmy w kalendarzu Nokii zostalbym przy N8.