eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
  • Data: 2011-09-08 16:56:56
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr" <t...@a...gov.mg> wrote in message
    news:j4akg5$d5l$1@orion.szeptel.net.pl...

    > Własne, subiektywne doświadczenia

    A jakiej sieci telefon obserwowałeś? Bo różne firmy różnią się ZNACZNIE
    pokryciem kraju i gdybyś mi powiedział że dziury w dużych miastach ma
    T-Mobilie lub Sprint to uwierzyłbym, ale że AT&T lub Verizon to bardzo
    wątpię... Musiał to być wyjątkowy przypadek, bo jakieś dziury będą zawsze:
    jak to nie żelbetowy budynek na 30 pięter to jakiś fatalny układ BTSów
    skutkujący interferencją akurat w tym miejscu, itd, itp.

    > Fakt że już trochę czasu minęło, ostatnio w 2009 w Massachusetts. A że
    > akurat interesuje się elektroniką to zwracałem uwagę na takie szczegóły
    > ;-)

    I u kogo widziałeś telefon z WYSUWANĄ antenką ? :-)
    Takie z wysuwaną antenką to były jeszcze wynalazki analogowe sprzed 10 lat.
    Miałem takiego prepaida jakiejś nokii z 1998 roku w USA. Telefon mam
    chyba wciąż w piwnicy w roli zabytku techniki :-)
    Owszem, zdarzają się hardcorowcy z wystającą antenką sztywną, ale nie
    taką wysuwaną z drutu, bo te telefony już przeszły dawno do historii.