eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
  • Data: 2011-09-01 01:57:40
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 16:07:38 +0200, perszing napisał(a):

    > Zobaczymy czy w przyszlosci podtrzymasz swoje twierdzenie po kupnie
    > czegos drozszego co nie tez nie bedzie "kompletnie dorobione".
    > Prawda jest tylko jedna. Producent albo wypuszcza bubla, albo sprawne i
    > dopracowane urzadzenie.

    Ale ja nie o bugs, tylko o feature :-)

    wezmy takie radio samochodowe - wiadomo, ma odtwarzac mp3. I wma. I ogg.
    Z usb-pena. Ale gniazdo musi byc gleboko, zeby pen nie wystawal. i plytko,
    zeby sie go dalo wyciagnac. A w zasadzie to jeszcze powinno obslugiwac
    karty pamieci. SD ze dwa gniazda by sie przydaly.
    To moze jeszcze uSD i M2 ?
    Oczywiscie musi miec BT i robic za zestaw do telefonu. Dwoch telefonow, bo
    mam dwa. A dajmy od razu 4, bo moze z pasazerem jade i chcemy glosno
    pogadac. Ale czasem z pasazerem jade i chce cicho gadac - wiec na jeden
    przycisk powinienem sie przelaczyc na sluchaweczke w uchu.
    No i oczywiscie ma pokazywac kto dzwoni, umozliwic wybieranie przyciskami z
    kierownicy itp.
    Ale wrocmy do muzyki - mam tez w telefonie. Wiec musi umozliwiac sluchanie
    z telefonu. A telefon sie niewygodnie obsluguje, wiec i playerek powinien
    obslugiwac z kierownicy. Hm, ale czy korzystac z odtwarzacza w telefonie ?
    Moze lepiej jakbym sie dobral do plikow przez BT i odtwarzal w radiu.

    Ale zaraz - telefony przeciez maja wifi. To powinna byc mozliwosc
    podlaczenia siecia jak komputery. W trzech standardach. A jak juz dajemy
    radio z wifi, to od razu dajmy ten najnowszy system dystrybucji filmow po
    wifi.

    Tak uzywany telefon sie bewnie rozladuje, ale nie problem - dodatkowe
    gniazdo usb moze robic za ladowarke. Ale jak juz podlaczymy kabelkiem, to
    wszystkie funkcje powyzej powinny byc tez dostepne przez kabelek.

    A jak juz mamy BT i wifi, to moze by zrobic jakas lacznosc do innych
    samochodow ? Takie cyfrowe CB. mozna by nawet ciekawa siec zrobic, oparta o
    przesyl danych miedzy pojazdami w ruchu

    No i oczywscie nawigacja w samochodzie potrzebuje dostepu do internetu i
    informacji o korkach, a nawigacja w telefonie informacji TMC z radia.
    To sie dorobi do BT.

    Jak mamy tyle zrodel danych - to fajnie by bylo jakby je mozna bylo
    kopiowac. no atelefon mozna uzyc jako dodatkowe zabezpieczenie przed
    zlodziejami. Itd, itp.

    To doczekam sie na "dorobione" radio samochodowe czy nie ? :-)

    > Po tym co tutaj przeczytalem stwierdzam, ze
    > Samsung robi to pierwsze.

    No coz - z przeciwnej polki, czyli najtanszy model C3050, zaden smartfon ..
    a i tak faktycznie bubel. Choc dzwonic sie da, wiec w zasadzie czego chciec
    wiecej za zlotowke :-)

    J.