eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
  • Data: 2011-09-01 12:51:46
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 14:32, Pszemol pisze:

    > No ktoś tu płakał że sędzia zawiesił sprzedaż tego telefonu
    > w związku ze sprawą o naruszenie patentów wytoczoną przez
    > Appla. Czyżby tylko plotki?

    nie czytasz uważnie: Holandia, a Niemcy coś kręcą na razie.

    1. Zawieszenia nie ma (bo nie było jeszcze procesu) - jest chwilowe
    wstrzymanie.

    2. Sprawa nie jest o wygląd, tylko o pewne (chyba az 2) funkcje w wersji
    androida 2.3.

    3. Apple jest i tkazane na porazke w tej sprawie - kwestia czacu.
    To Europa a nie Ameryka, gdzie można opatentować dwuklik.
    Cook bedzie mial niedlugo problemy (z finansowymi włącznie, jak samsung
    upomni się o zadośćuczynienie).

    --
    pozdr
    Adam (AL)