  • Data: 2015-02-04 21:31:35
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 10:15:35 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    (ciach...)
    > Tak, wszystko to co napisales jest dla mnie oczywiste i znane. A brak SSD w
    zwyklym,
    > codziennym uzywaniu tez juz opisalem. Roznica jesta bardzo odczuwalna. I to sa
    fakty,
    > naprawde za cholere nioe wiem czemu niektorzy maja z tym taki problem.

    Już Ci tłumaczę. Moim skromnym zdaniem, zafiksowałeś się na tym, że ktoś
    (np. mua) nie uważa SSD za cudowne panaceum. Ja nie wychodzę z założenia, że
    ,,SSD masz mieć i tyle", gdyż biorę pod uwagę różne czynniki - m.in. to, do
    czego komputer będzie wykorzystywany, jakie są realne wymagania
    oprogramowania, jaki jest budżet, jakie możliwości modyfikacji danego kompa.
    Wybacz, ale - moim skromnym zdaniem - trzeba upaść na głowę, by w pierwszej
    kolejności przy konfiguracji wątkotwórcy (przypomnę - Pentium 4) doradzać
    kupno dysku SSD, skoro za kwotę wydaną na ów dysk można kupić używane
    podzespoły bazowe o znacznie wyższej wydajności. Do których - ewentualnie i
    w przyszłości - dołożenie swego czasu SSD nie będzie strzelaniem sobie w
    stopę.

    Jak masz czteroosobową rodzinę, potrzebę w miarę sprawnego przemieszczania
    się (odwieźć dzieciaki do przedszkola/szkoły, żonę do pracy i siebie do
    swojej) i Daewoo Tico na stanie, to będziesz mu montował mocniejszy silnik
    (bo na odcinku 200 metrów zyskasz całe 2 sekundy), czy jednak pomyślisz o
    wózku pojemniejszym, trochę szybszym, ale znacznie wygodniejszym w
    użytkowaniu?

    (ciach...)
    > Ten kto twierdzi, ze w takich warunkach SSD nie da wyraznego efektu poprawy
    komfortu
    > uzywania kompa jest idiota lub zwyczajnie bredzi.

    Moim zdaniem idiotą, który bredzi jest ten, który - niezależnie od zastanej
    konfiguracji, zastosowań, wymagań zarówno co do szybkości samego podsystemu
    dyskowego, jak i reszty podzespołów, wymagań co do pojemności dysków, jak i
    posiadanego na modernizację / budowę konfiguracji budżetu będzie twierdził,
    że ,,SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle".

    [ Gdzie w grę wchodzi miłość lub nienawiść, tam gra kobieta miernie. ]
    [ (Friedrich Nietzsche) ]