  • Data: 2015-02-05 17:52:41
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > JoteR - pisałem o opcji, że zamiast płacić 300 PLN za SSD, lepiej te same
    > 300 PLN przeznaczyć na płytę, pamięci i core 2 Duo.

    W tym przypadku nie jest lepiej, a wręcz przeciwnie. Przecież to raczej nie
    jest podstawowy komputer wątkopodawcy - napisał wszak wyraźnie: "Odgrzebałem
    taki zabytek - płyta Intel D865GBF". Wyjeżdżanie mu tu z kupnem dysku SSD
    czy pamięci DDR 1 jest takim samym idiotyzmem, jak (z całym należnym
    szacunkiem i tak dalej) sugestia, by wymienił całą platformę. Bo co mu to
    zmieni? Najwyżej to, że za jakiś czas będzie mógł napisać: "Odgrzebałem 2
    zabytki - płyta Intel D865GBF oraz płytę, pamięci i core 2 Duo". I co wtedy?
    A, już wiem. Dostanie poradę: kup DWA dyski SSD ;->

    JoteR