  • Data: 2015-02-05 13:39:17
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 04 Feb 2015 19:05:42 +0100, z napisał(a):

    > Gdy jestem w pomieszczeniu (najczęściej praca albo dom) to zawsze mam
    > jakiś komp uruchomiony, mam do niego dostęp w każdej chwili (olądam na
    > nim tv) ;-) i nie chce mi się szukać smartfona żeby coś tam przez lupkę
    > szukać :-)

    No popatrz. A pojawiały się teorie, że zwykły Kowalski fafnaście razy
    dziennie kompa uruchamia.

    > Poza domem? Wlepiać gały w telefon zamiast cieszyć się świeżym
    > powietrzem? To przecież ohydne i nie zdrowe. :-)

    Wlepiać gały? Sprawdzenie sposobu dotarcia zbiorkomem do miejsca docelowego
    w np. jakdojade specjalnie dużo czasu nie zajmuje. :)

    > Na starym HDD który pozostał w kompie.

    O ile to stacjonarka / laptop umożliwiający montaż dwóch napędów.

    > Nie pamiętam czy znam kogoś kto namiętnie gra na pececie. To wymarły
    > gatunek :-)

    Tak tak. A świstak siedzi...

    (ciach...)
> [...]
    > Jako nowy pracownik zasiadam do kompa i wszystko ładnie śmiga, duże
    > monitory, normalnie bajka.
    > Ale potem przyszło mi pracować na drugim, nowszym i ciągle miałem
    > wrażenie że się coś muli. (nie tylko ja to zauważyłem, rotacja na
    > stanowiskach dużo nowych ludzi)
    >
    > Po oględzinach się okazało że ten pierwszy miał I5 i dysk SSD a drugi I7
    > i HDD. Ramu miały tyle samo, identyczne oprogramowanie, zadania w pracy
    > również takie same. Magazyn danych na serwerze, nie pracowaliśmy lokalnie.
    > Kompy były odpalanie raz dziennie więc ten argument odpada.

    Szkoda, że nie porównałeś czasów przygotowania plików... :D

    [ Jeśli uważasz, że wszyscy są przeciwko tobie, to jest to zdrowy ]
    [ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie. ]
    [ (znalezione w necie) ]