  • Data: 2015-02-04 19:21:33
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niezależnie od tego, czy dysk HDD czy SDD - po to, by po odhibernowaniu nie
    > odpalać pracowicie wszystkich uruchomionych programów i nie wczytywać
    > dokumentów, na których się pracowało.

    Znowu przyrównujesz do siebie. Czy zwykły Kowalski pracuje nad
    kilkusetmegowym katalogiem z otwartym całym pakietem Adobe przez kilka dni?

    Od kilku dni pracuję nad 300 str. książką (taka jazda). Otwarcie pliku
    to nic nadzyczajnego. Jak robię przerwę na coś innego to też zamykam.
    Czasem potrzebuję shopa a czasem corela do wstawienia ilustracji.
    Odpalenie poczty czy innego ustrojstwa to kwestie sekund. Aż miło jak
    komputer posłusznie wykonuje moje polecenia :-)
    Nawet do głowy mi nie przychodzi używać uśpienia czy hibernacji.

    Mam wiele innych zmartwień. Odpalenie potrzebnych programów jest
    naturalne i szybkie. Inny świat. :-)