    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Subject: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: p...@g...com
    <maia5e$bno$1@node2.news.atman.pl>
    <1iej6uvdpy2jp$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <1...@4...net>
    <majkbf$4m5$1@node1.news.atman.pl>
    <kim4qvc2pj3g$.1hg0d5epqrytj$.dlg@40tude.net>
    <2...@g...one.pl>
    <1al3ft6mtcely$.d26jm8899o1e$.dlg@40tude.net>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <54cf3fd2$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <b8aqs5fsyits$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <54cf99ac$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 2 Feb 2015 17:36:03 +0100

    Dnia Mon, 2 Feb 2015 16:37:15 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Ja odnioslem sie do zdania o piewcach i aniruszach. A Ty do czego? Bo nie chwytam
    tak
    > ulotnej aluzji.

    Zbyt często czytam przy każdej możliwej sytuacji, w której mowa o poprawie
    komfortu pracy, porady pt. ,,wstaw SSD". Co z tego, że komp ma 2GB ramu i po
    otwariu paru kart w przeglądarce zadyszki dostaje od swapowania. Wstawienie
    SSD cudownie pomoże. O tym, że jedynie w szybkości swapowania, to już się
    żaden doradca nie zająknie. Rozbudwać RAM? Bez sensu. SSD. I momentalnie
    komp jak nowy. Mhm...

    Obrabia ktoś zdjęcia. Import czy eksport RAWów trwa tyle, ile trwa.
    Rozwiązanie? Kup SSD! Nie ważne, że import materiału będzie trwał tyle samo.
    Kup SSD, bo wtedy komputer wstaje w 15 sekund i już jest cudownie.

    Obrabiasz sobie amatorsko wideo? Kup SSD! Wprawdzie materiał wideo i tak
    będziesz ciągnąć z dotychczas posiadanego klasycznego talerzowca, no ale
    system się uruchamia błyskawicznie. A przecież kompa się wyłącza i uruchamia
    15 razy dziennie. To taki standardzik jest.

    Masz kompa z Pentium 4 Northwood i 2GB ram? Kup SSD! Komp i tak zadyszki
    dostanie na wielu stronach www, ale kup SSD - będzie cudownie, będzie
    wspaniale, będzie rewelacyjnie. To, że za 300 PLN (364 PLN kosztuje 120GB
    Samsung 850 Evo) kupisz płytę z LGA775 + Core 2 Duo + 4GB ram + GeForce
    9400GT i będzie się na tym o niebo lepiej pracować, niż na P4 z SSD, to też
    radośnie widzę w wątku się pomija.

    Kupi ktoś SSD. Ale dane i tak będzie trzymać na klasycznym talerzowcu. Skąd
    wiem? Ano stąd, że przyglądam się, jak znajomi komputery użytkują. I tak się
    jakoś składa, że 120GB SSD to raczej mało komu wystarcza. Trochę zdjęć,
    trochę dokumentów, parę filmów i adios pomidory.

    [ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam... nie mówię tu o wzroście ]
    [ w kilogramach tylko, że tak powiem o wymiarze moralnym... masz tu banana! ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]