  • Data: 2015-02-02 22:26:03
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Feb 2015 09:02:00 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Wszytko do czasu. Aż będziesz miał +5 dioptrii albo zaćmę :)

    Zawsze możemy przejść jeszcze do opcji ,,a gdyby tam było przedszkole w
    przyszłości". Pytanie, czy to ma sens.

    > Q... jakbyś czytał co piszę to byś zauważył że doradzam SSD tylko w
    > domowych kompach. Ale nie należysz do czytających, pragnienie sprzeciwu
    > masz tak silne że nie pozwala ci doczytać do końca i ze zrozumieniem :)

    Tylko w domowych? A to w takich, na których się pracuje, to już SSD nie są
    koszerne? Znaczy się - jak pracownikowi komp wstaje 2 minuty, to jest w
    porządku, ale jak w domu - to ohmujborze? :D

    [ Pececiarze to beztalenciarze i przenigdy nie odczuwają w sobie potrzeby ]
    [ twórczego spędzenia wolnego czasu. Za to będą podniecać się najnowszymi ]
    [ pastami termoprzewodzącymi. (Alvy Singer, pl.comp.os.advocacy) ]