    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe propozycje PO
    Date: Wed, 30 May 2012 08:30:28 +0200

    Dnia Wed, 30 May 2012 08:03:11 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Jak być może nie zatrudnia "kierowców" to również nie jest problem.

    Ja tylko o tym ze jak zatrudnia "kierowcow", to moze i ma taki obowiazek
    rowniez w lekkich autach, ale ona zatrudnia przedstawicieli, informatykow,
    malarzy, ..

    > Choćby dlatego, że to wymysł kombinatorów z tym brakiem możliwości
    > ustalenia kto prowadził. Jeżeli już, to są to bardzo rzadkie przypadki.

    Ja tam mowie o stanie faktycznym.

    > Cóż, niech odpowiada osoba odpowiedzialna - chyba, że to była kradzież.

    A jest obowiazek prowadzenia rejestru ? wprost zapisanego nie ma.

    Wiec kto jest odpowiedzialny ? X, sekretarka, prezes, dyrektor floty,
    dyrektor dzialu ?

    Albo taka sytuacja - jedziemy na robote we dwoch (czasem 4), prowadzi ten
    ktory akurat bardziej wypoczety, trzezwy, czy glowa go nie boli.

    J.