  • 11. Data: 2014-07-10 09:47:40
    Temat: Re: Nowe prawo polskie -można zabijać bezkarnie.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Szymon,

    Thursday, July 10, 2014, 7:29:09 AM, you wrote:

    > Jakaś nowa wiara, czy co?

    Nowa? Dość elementarna zasada prawa.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2014-07-10 09:56:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 07:29:09 +0200 osobnik zwany Szymon Machel
    napisał:

    > Jakaś nowa wiara, czy co? O Święta Księgo Prawa! A ucieczka "niewinnego
    > sprawcy" z miejsca wypadku to co? Szymon

    oczywiście znając sprawę tylko o zrelacji jednej strony w notatce
    prasowej ustaliłeś już wszystkie szczegóły włącznie z tym co jadł sprawca
    tydzień wcześniej. Za dużo CSI.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-07-10 10:14:53
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 9 Jul 2014 20:09:18 +0000 (UTC)
    masti <g...@t...hell> wrote:

    > Doczytaj co to jest prawo i jak się je stosuje. I dlaczego sprawca jest
    > niewinny dopóki mu się nie udowodni winy.

    Ok, może nie być winny wypadku, ale winny nieudzielenia pomocy jest.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 14. Data: 2014-07-10 10:19:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 10:14:53 +0200 osobnik zwany szerszen
    napisał:

    > Ok, może nie być winny wypadku, ale winny nieudzielenia pomocy jest.

    a to już insza inszość

  • 15. Data: 2014-07-10 10:57:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-10 09:31, WS wrote:

    > Jesli wygladalo to tak, jak opisane w artykule to sorry, ale jedynie mozna do
    ukarac za jazde bez uprawnien i nieudzielenie pomocy...

    > Sprawca wypadku byl rowerzysta,

    Skąd wiesz? Świadkowie, nagrania? Zeznania potencjalnego sprawcy? Przed
    chwilą ktoś pisał, że dopóki mu nie udowodnisz winy to jest niewinny. No
    więc skąd pewność, że rowerzysta była sprawcą?

    Shrek

  • 16. Data: 2014-07-10 11:01:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-10 10:14, szerszen wrote:

    > Ok, może nie być winny wypadku, ale winny nieudzielenia pomocy jest.

    Ogólnie za spierdolenie uczestnika z miejsca wypadku powinna być większa
    kara niż za samo spowodowanie wypadku (nawet po pijaku). Okazałoby się
    wtedy, że mimo że w szoku to jednak ludzie potrafią kalkulować i
    wiedzieliby, że za ucieczkę pójdą do pierdla. Teraz jak widać po prostu
    opłaca się spierdolić. Nawet jak złapią, to duża szansa, że uniewinnią.
    A tak to za spwodowowanie tradycyjnie (na ogół w zawiasach) za
    spierdolenie bezwzględnie pierdel.

    Shrek.

  • 17. Data: 2014-07-10 11:02:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 10:57:53 +0200 osobnik zwany Shrek napisał:

    > Skąd wiesz? Świadkowie, nagrania? Zeznania potencjalnego sprawcy? Przed
    > chwilą ktoś pisał, że dopóki mu nie udowodnisz winy to jest niewinny. No
    > więc skąd pewność, że rowerzysta była sprawcą?

    a skąd pewność, że kierowca?

  • 18. Data: 2014-07-10 11:16:21
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 10 lipca 2014 10:57:53 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    ukarac za jazde bez uprawnien i nieudzielenie pomocy...

    > Sk�d wiesz? �wiadkowie, nagrania? Zeznania potencjalnego sprawcy? Przed
    >
    > chwil� kto� pisa�, �e dop�ki mu nie udowodnisz winy to jest niewinny. No
    >
    > wi�c sk�d pewno��, �e rowerzysta by�a sprawc�?

    Nie wiem, dlatego napisalem "Jesli wygladalo to tak, jak opisane w artykule..."

    a tam przeczytalem: "a biegły uznał, że to rowerzysta zjechał z chodnika wprost pod
    nadjeżdżający samochód"

    a jak bylo w rzeczywistosci? Nie mnie to rozstrzygac... jesli prokurator dostal
    opinie jak wyzej, to co mial zrobic?

    WS

  • 19. Data: 2014-07-10 14:00:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-10 11:02, masti wrote:

    > a skąd pewność, że kierowca?

    No przecież wyszło, że nie ma pewności - więc skąd pewność, że rowerzysta?

    Shrek.

  • 20. Data: 2014-07-10 14:17:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jul 2014 14:00:22 +0200 osobnik zwany Shrek napisał:

    > No przecież wyszło, że nie ma pewności - więc skąd pewność, że
    > rowerzysta?

    a gdzie napisałem,że rowerzysta? W artykule jest napisane, że sąd nie był
    w stanie ustalić winnego.