  • 11. Data: 2009-11-04 17:10:00
    Temat: Re: Nowe malowanie kasków SHOEI - kiedy w sklepach?
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > grupa znajomków próbuje sobie zawłaszczyć tę listę, ale wiem
    > też, że docelowo - są bez szans.

    Przegapiłem jakiś przewrót? To, że chłopaki się czasem po jajach
    poliżą, kogoś grupowo opierdlą albo na wódkę umówią to od razu ma
    być próba zawłaszczania?
    Nie wydaje mi sie, a przynajmniej nie zauważyłem. Czytam grupe od
    jakiś 2-3 lat a nie odzywam się bo mnie Kuczu raz zjebał, nie
    pamiętam za co, pewnie jak zwykle miał zły dzień ;).

    --

    Dawid

  • 12. Data: 2009-11-04 18:48:14
    Od: duddits <d...@b...com>

    Marcin N pisze:
    > Nie zwykłem także robić sobie jakichś stopek z opisem swoich rzeczy. Po
    > co ułatwiać robotę złodziejom.

    Mógłbyś nieco przybliżyć tę teorię?

    --
    duddits

  • 13. Data: 2009-11-04 21:13:26
    Od: "Luis" <b...@o...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wydaje mi sie, a przynajmniej nie zauważyłem. Czytam grupe od jakiś 2-3
    > lat a nie odzywam się bo ...

    krótko

    --
    Luis
    gg: 941931

  • 14. Data: 2009-11-04 21:53:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    morghul pisze:

    > Nie wydaje mi sie, a przynajmniej nie zauważyłem. Czytam grupe od jakiś
    > 2-3 lat a nie odzywam się bo mnie Kuczu raz zjebał, nie pamiętam za co,
    > pewnie jak zwykle miał zły dzień ;).

    To musial byc ten gorszy zly dzien ;) Zreszta pojecie "zlo" jest mocno
    wzgledne.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2009-11-05 09:47:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin N pisze:
    > Szczerze mówiąc, to jestem tu od lat. Zdaję sobie sprawę, że co jakiś
    > czas grupa znajomków próbuje sobie zawłaszczyć tę listę, ale wiem też,
    > że docelowo - są bez szans.

    mówisz o Grupie pod wezwanie ZERO? rzeczywiście, docelowo się zwinęli.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 16. Data: 2009-11-05 12:03:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    gildor pisze:

    > mówisz o Grupie pod wezwanie ZERO? rzeczywiście, docelowo się zwinęli.

    To była organizacja a nie grupa.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2009-11-05 12:10:50
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:

    > To była organizacja a nie grupa.

    przepraszam, ale organizacja to jest grupa. społeczna.

  • 18. Data: 2009-11-05 13:05:13
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >To była organizacja a nie grupa.

    Co sie czepiacie, chlopak dobrze mowi. Co jakis czas ktos probuje cos
    jakos ale Lista jest nasza i odebrac jej sobie nie damy;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2009-11-05 13:28:15
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Marcin N wrote:

    > Odpowiadam:
    > Zarzut jest całkowicie bezpodstawny. Prawo jazdy zrobiłem wiosną,
    > jeżdżę Suzuki GS-500, myślę nad zminą motocykla - skąd kilka wątków
    > mojego autorstwa o porównywaniu Fazera z CBF 600 i z SV 650.
    > Niedawno mnie także okradziono - o czym także dałem znać na grupie,
    > stąd moje poszukowania kasków i kilku akcesoriów.

    O kurwa, ROTFL, to już trzeba się na preclach tłumaczyć, że jest się
    motocyklistą.

    > A to, że ktoś mnie mało zna - traktuję jako nic nieznaczący fakt. W
    > końcu to jest grupa dyskusyjna, a nie towarzystwo wzajemnej
    > adoracji.

    Oj mylisz się.

    > Nie zwykłem także robić sobie jakichś stopek z opisem swoich
    > rzeczy. Po co ułatwiać robotę złodziejom.

    No co ty, musisz sobie coś napisać, to pokazuje, że umiesz w ogóle
    zrobić stopkę, już masz +2 punkty do rispektu, najlepiej jakąś grafikę
    krzyżykami i wykrzyknikami jeszcze zrób a potem zacytuj jakiś kawałek
    piosenki, cokolwiek, np. moje ulubione "jak to, jak to się stało, że
    mi wypiłaś moje kakao" albo coś krótkiego z kapeli, której choć jeden
    członek nie żyje, najlepsze są dragi, ale wypadek też może być.
    Uuuuu, ale sobie pojechałem, za całe lata :)))

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

    PS: luz człowieku.

  • 20. Data: 2009-11-05 15:05:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najlepsze są dragi, ale wypadek też może być.
    > Uuuuu, ale sobie pojechałem, za całe lata :)))

    Uśmiałem się szczerze. Pozdrawiam.