  • 1. Data: 2009-11-04 15:28:39
    Temat: A4-sens protestow
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    No i doczekalismy sie...
    :-)))
    przejazd drozeje do 8 zl na kazdej bramce, fajowo nie?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuff - RF900 RS2

  • 2. Data: 2009-11-04 16:17:50
    Temat: Re: A4-sens protestow
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Spider A.J. pisze:
    > No i doczekalismy sie...
    > :-)))
    > przejazd drozeje do 8 zl na kazdej bramce, fajowo nie?

    ale dla motocyklistów zostaje jak jest? ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-11-04 16:39:32
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Spider A.J. napisał(a) :
    > No i doczekalismy sie...
    > :-)))
    > przejazd drozeje do 8 zl na kazdej bramce, fajowo nie?

    Kurde. Skąd tyle jedno groszówek brać.

    Pozdr
    Wieca

  • 4. Data: 2009-11-04 18:19:02
    Od: "E...@g...com" <e...@g...com>

    On 4 Lis, 17:39, "Wieca" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Kurde. Skąd tyle jedno groszówek brać.
    >
    > Pozdr
    > Wieca

    Z banku. Idziesz, dajesz 5zl + 2zl +1zl i mowisz ze chcesz 800 x 1 gr.
    Jednogroszowki sa (tak jak inne nominaly) oficjalnym srodkiem
    platniczym w RP

  • 5. Data: 2009-11-04 18:55:52
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 4 Nov 2009 10:19:02 -0800 (PST), na pl.rec.motocykle,
    E...@g...com napisał(a):

    > Z banku. Idziesz, dajesz 5zl + 2zl +1zl i mowisz ze chcesz 800 x 1 gr.
    > Jednogroszowki sa (tak jak inne nominaly) oficjalnym srodkiem
    > platniczym w RP

    heh - koszt produkcji 1gr = ok. 5gr ;-) Więc przy okazji pomnażasz
    majątek - bo sam stop na 1gr. wart jest coś lekko ponad 3 gr;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 6. Data: 2009-11-04 19:10:07
    Od: n...@s...com

    On Wed, 4 Nov 2009 19:55:52 +0100, PB <p...@b...pl> wrote:

    >heh - koszt produkcji 1gr = ok. 5gr ;-) Więc przy okazji pomnażasz
    >majątek - bo sam stop na 1gr. wart jest coś lekko ponad 3 gr;-)

    Przypomnialo mi sie jak w jakiejs komedii przerabiali chyba 1 zlotowki
    na medaliki, a w innej chyba 20 czy 50gr na podkladki.
    Oczywiscie filmy powstaly przed demoninacja.

    PS. no moze by teraz fuckt i inne tabloidy zaproponowaly czytelnikom
    by placili drobniakami w ramach protestu ;>

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2009-11-04 19:33:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Nov 2009 20:10:07 +0100, osobnik zwany newrom
    wystukał:

    > Przypomnialo mi sie jak w jakiejs komedii przerabiali chyba 1 zlotowki
    > na medaliki, a w innej chyba 20 czy 50gr na podkladki. Oczywiscie filmy
    > powstaly przed demoninacja.

    akurat było odwrotnie. Z 10groszówek robili medaliki na 1. komunię i
    sprzedawali po 10zł. A z 1 złotówek robiło się podkładki do papiaków :)
    ale to trochę później

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2009-11-05 00:56:42
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Spider A.J." wrote...
    > No i doczekalismy sie...
    > :-)))
    > przejazd drozeje do 8 zl na kazdej bramce, fajowo nie?

    Ile bylo wczesniej? Serio nie wiem.

    pozdro
    --
    James

  • 9. Data: 2009-11-05 07:10:54
    Od: n...@s...com

    On Thu, 5 Nov 2009 01:56:42 +0100, "James" <n...@d...for.spam> wrote:

    >Ile bylo wczesniej? Serio nie wiem.

    6,5 jesli mnie pamiec nie myli.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2009-11-05 08:10:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Arni pisze:

    > ale dla motocyklistów zostaje jak jest? ;)

    Jesli tak to beda mieli taniej, tak jak chcieli. Czyli protest przyniosl
    skutek :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!