  • 21. Data: 2009-11-05 15:47:01
    Temat: Re: Nowe malowanie kasków SHOEI - kiedy w sklepach?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Marcin N"
    Uśmiałem się szczerze. Pozdrawiam.

    Ja w zasadzie sie nie przyperdalam ale kuzwa jak chcesz napisac linijke
    tekstu pod 50 linijkami cytatu to go potnij bo slabo sie to czyta i
    odrazu -5 punktow od rispektu.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 22. Data: 2009-11-05 21:51:43
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Luis" napisał w wiadomości
    > krótko

    I? Co to wnosi do tematu?

    --

    Dawid

  • 23. Data: 2009-11-05 21:52:37
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > To musial byc ten gorszy zly dzien ;) Zreszta pojecie "zlo"
    > jest mocno wzgledne.

    Przeprosiny przyjęte :P

    --

    Dawid

  • 24. Data: 2009-11-06 08:18:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    gildor pisze:

    > przepraszam, ale organizacja to jest grupa. społeczna.

    Grupa zorganizowana.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj