  • 1. Data: 2009-11-04 12:49:31
    Temat: Nowe malowanie kasków SHOEI - kiedy w sklepach?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Na stronie
    http://www.shoei-europe.com/uk/products/MULTITEC

    Widać 3 nowe malowania kasków. Bardzo wpadają w oko, ale nie widzę ich
    nigdzie w ofercie sklepów.

    Wiecie, kiedy rzucą je na półki?

    MN

  • 2. Data: 2009-11-04 13:27:51
    Temat: Re: Nowe malowanie kasków SHOEI - kiedy w sklepach?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Marcin N pisze:

    > Wiecie, kiedy rzucą je na półki?

    znajac zycie - pewnie na wiosnę

    --
    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-11-04 14:13:25
    Od: "Kizior" <t...@p...onet.pl>

    > http://www.shoei-europe.com/uk/products/MULTITEC
    >
    > Widać 3 nowe malowania kasków. Bardzo wpadają w oko, ale nie widzę ich
    > nigdzie w ofercie sklepów.
    >
    > Wiecie, kiedy rzucą je na półki?

    **
    Nareszczie jakies ciekawe wzory
    --
    Kizior

  • 4. Data: 2009-11-04 14:38:34
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.shoei-europe.com/uk/products/MULTITEC
    >
    > Widać 3 nowe malowania kasków. Bardzo wpadają w oko, ale nie widzę ich

    Kiedy wynajęte trolle już to roztrąbią
    na listach dyskusyjnych :D

    --
    Yozwig

  • 5. Data: 2009-11-04 15:30:54
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy wynajęte trolle już to roztrąbią
    > na listach dyskusyjnych :D

    Widzę, że masz jakiś problem z osobowością. Czepiaj się kogoś innego.

  • 6. Data: 2009-11-04 15:50:40
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Marcin N pisze:

    > Użytkownik "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> napisał w

    > Widzę, że masz jakiś problem z osobowością. Czepiaj się kogoś innego.

    ja też Cie malo znam - to moze odpowiesz merytorycznie na zarzut
    przedpiszcy?

    jakie moto? - w stopce brak info

    --
    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-11-04 16:26:36
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > ja też Cie malo znam - to moze odpowiesz merytorycznie na zarzut
    > przedpiszcy?
    >
    > jakie moto? - w stopce brak info

    Odpowiadam:
    Zarzut jest całkowicie bezpodstawny. Prawo jazdy zrobiłem wiosną, jeżdżę
    Suzuki GS-500, myślę nad zminą motocykla - skąd kilka wątków mojego
    autorstwa o porównywaniu Fazera z CBF 600 i z SV 650.

    Niedawno mnie także okradziono - o czym także dałem znać na grupie, stąd
    moje poszukowania kasków i kilku akcesoriów.

    A to, że ktoś mnie mało zna - traktuję jako nic nieznaczący fakt. W końcu to
    jest grupa dyskusyjna, a nie towarzystwo wzajemnej adoracji.

    Nie zwykłem także robić sobie jakichś stopek z opisem swoich rzeczy. Po co
    ułatwiać robotę złodziejom.

    MN

  • 8. Data: 2009-11-04 16:37:03
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Marcin N" wrote...
    > A to, że ktoś mnie mało zna - traktuję jako nic nieznaczący fakt. W końcu
    > to jest grupa dyskusyjna, a nie towarzystwo wzajemnej adoracji.

    Haha, a to sie zdziwisz... chyba malo czytujesz postow, albo niedlugo tu
    jestes.
    Ale nie przejmuj sie, ja tez tak na poczatku myslalem.

    pozdro
    --
    James

  • 9. Data: 2009-11-04 16:44:18
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
    > "Marcin N" wrote...
    >>
    > Haha, a to sie zdziwisz... chyba malo czytujesz postow, albo niedlugo tu
    > jestes.
    > Ale nie przejmuj sie, ja tez tak na poczatku myslalem.

    Szczerze mówiąc, to jestem tu od lat. Zdaję sobie sprawę, że co jakiś czas
    grupa znajomków próbuje sobie zawłaszczyć tę listę, ale wiem też, że
    docelowo - są bez szans.

    MN

  • 10. Data: 2009-11-04 16:54:27
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Marcin N pisze:

    > Szczerze mówiąc, to jestem tu od lat. Zdaję sobie sprawę, że co jakiś
    > czas grupa znajomków próbuje sobie zawłaszczyć tę listę, ale wiem też,
    > że docelowo - są bez szans.

    Chyba nie czytasz listy a tylko na nią piszesz. Nie masz pojecia o jej
    historii i sie własnie ośmieszasz
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"