    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <nk68vi$q66$1@node1.news.atman.pl> <nk6j8c$1svj$2@gioia.aioe.org>
    <10mkasmylfj4g.wd4zk2eoyd90$.dlg@40tude.net>
    <nk7hvm$6v3$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nk8p4r$fgg$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nk9iep$mq9$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <576a5e59$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <576a6d99$0$12560$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Date: Wed, 22 Jun 2016 14:22:41 +0200

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Nie odczuję. Ale zakładam (odpukać), że możliwa jest sytuacja,
    >że z ekstraordynaryjnych powodów potrzebna będzie każda stówa.

    Raczej sie nie boje, ze bedzie potrzebna kazda stowa. Predzej kazde 10
    tys ..

    >A nawet bez takich założeń -- to po prostu rutyna, by nie płacić
    >bez sensu.

    A kto inny ma zalozenie, zeby nie klikac bez sensu :-)

    >Najwyżej ustawowe odstetki. A gdyby trzeba było tej lekkomyślnie
    >przelanej wcześniej stówy szukać po providentach, to dopiero
    >będzie kosztowało.

    Jak ktos ani razu w prowidencie nie byl, a pare razy zaplacil za
    gapiostwo, to ma inny punkt widzenia :-)

    >Inaczej by trzeba te niestałe kwoty wpisywać w kalkulator.

    Dodajesz na oko z zaokragleniem w gore, przelewasz - za pol roku
    uwzglednia nadplate na kolejnym rozliczeniu :-)

    >To za PZ trzeba dodatkowo płacić? Nie wiedziałem. U mnie chyba nie.

    Co bank to obyczaj.
    W mbanku np jest ryczaltowa kwota - jedno czy wiecej PZ - cos 2 zl/mc.
    Zero PZ - zero zl :-)

    >Ale nigdy nie korzystałem, bo samodzielne zrobienie przelewów jest
    >tak proste, że nie skłania mnie do czytania na temat PZ.

    Zawsze jednak jakas uciazliwosc.
    A potem druga - pilnowac czy srodki sa i beda ...

    >Mimo wszystko wolę zrobić jeden duży przelew na *swój* rachunek, niż
    >na cudzy.

    Jesli oprocentowanie na tym rachunku wynosi 0%, to IMO bez wiekszej
    roznicy.
    Mozesz tez sobie wytlumaczyc, ze w razie klopotow przynajmniej pradu
    ci nie wylacza :-)

    >Nie widzę w tym różnicy jakościowej.

    Koledze brakuje 1300 a nie glupie 200. A to juz roznica jakosciowa :-)
    No dobra - jesli rownie po pansku szafuje inne oplaty za pol roku z
    gory, to moze by i sie te 1300 uzbieralo, i by nie musial potem sie
    zastanawiac.

    P.S. Watek byl niedawno na na p.s.prawo
    Tak sie konczy niedopilnowanie rachunku bankowego:
    https://zapodaj.net/2f3790409c57c.jpg.html

    I wyjasniaj tu o co chodzi, co cie bedzie kosztowalo wiecej zdrowia,
    niz hipotetyczne szukanie brakujacej stowy w prowidencie.

    Choc tu akurat zawiodlo zlecenie stale, a zaplacenie z gory za
    wszystkie miesiace tez by sie tak samo skonczylo :-)

    J.