  • Data: 2016-06-22 13:10:25
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale to razem 36. A kolega proponuje zalatwic pol roku szecioma
    > kliknieciami.

    Nawet 36 nie denerwuje nadto, zwłaszcza logicznych i powtarzalnych.

    > No to pewnie nie odczujesz braku tych 200zl, a srednio biorac to
    > nawet 100.

    Nie odczuję. Ale zakładam (odpukać), że możliwa jest sytuacja,
    że z ekstraordynaryjnych powodów potrzebna będzie każda stówa.
    A nawet bez takich założeń -- to po prostu rutyna, by nie płacić
    bez sensu.

    > No i wtedy moze sie okazac, ze ich zabraknie i to kosztuje jeszcze
    > wiecej, niz wplacenie 250zl z gory ...

    Najwyżej ustawowe odstetki. A gdyby trzeba było tej lekkomyślnie
    przelanej wcześniej stówy szukać po providentach, to dopiero
    będzie kosztowało.

    > A tu widzisz:
    > -kwota nie jest stala,
    > -kwota jest na tyle drobna, ze nie trzeba jej rozkladac na miesiace.

    Inaczej by trzeba te niestałe kwoty wpisywać w kalkulator.

    > Dalej pamietaj, ze normalny czlowiek to skorzysta z polecenia zaplaty
    > ... chyba, ze jest taka kutwa jak ja i nie chce mu sie placic bankowi
    > za PZ :-P

    To za PZ trzeba dodatkowo płacić? Nie wiedziałem. U mnie chyba nie.
    Ale nigdy nie korzystałem, bo samodzielne zrobienie przelewów jest
    tak proste, że nie skłania mnie do czytania na temat PZ.

    > Ludzie jeszcze banki zmieniaja, rachunki placi jeden, pensja wplywa
    > na drugi, pilnowac trzeba ...

    Mimo wszystko wolę zrobić jeden duży przelew na *swój* rachunek, niż
    na cudzy.

    Nie widzę w tym różnicy jakościowej.

    --
    Jarek