  • Data: 2024-02-27 09:16:35
    Temat: Re: Nowe ładowarki 90W z gniazdem USB-A a nie USB-C?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Feb 2024 20:08:32 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@g...net> wrote:
    > Ale to jest pytanie do Xiaomi, a nie do mnie. Ja nic o
    > powstrzymywaniu USB-C
    > nie pisałem.

    No i było pytanie do Xiaomi (film) i odpowiedź która nic nie wniosła
    bo pytający/a techniczna pierdoła, dał sobie wcisnąć bełkot.

    > Można, tylko nie ma po co.

    Po to by pozbyć się raz na zawsze gniazd typu A bo to techniczny
    anachronizm, który miał pozostać tylko w fazie przejściowej
    zachowując kompatybilność wstecz dla wtyków USB 2.0/1.0 i tylko w
    urządzeniach typu host (np. dla starych pendrive'a). Od kilku lat na
    rynku są już ładowarki z gniazdem typu C i to miało już wyprzeć type
    A przynajmniej z ładowarek (ładowarki nie potrzebują pendrive) by nie
    było irytacji użytkownika z kablami w sytuacji, gdy ma już tylko
    kable type C z obu stron i nie ma do czego podłączyć takiej
    ładowarki.
    Nagke tu mamy np. Xiaomi która z powrotem wskrzesza trupa.

    --
    Marek