  • 11. Data: 2010-12-06 23:14:39
    Temat: Re: Nowe gumy... z silikonem? :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-03 14:20, Pszemol pisze:

    > A jak oceniasz to zachowanie na śniegu? Na oko?
    > Czy masz jakieś naukowe metody?
    > Bo według producenta ma to pomagać właśnie na śnieg.

    O, Pszemol ledwo zdążył zapytać, a już rozpoczyna polemikę w eksperckim
    stylu.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 12. Data: 2010-12-06 23:19:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-03 08:00, kml pisze:

    > Spotkaliśmy się z czytaniem ze zrouzumieniem. Przynajmniej w PL.
    > Producent napisał w swoim marketingowym bełkocie co ma to dawać więc
    > doprecyzuj o co dokładnie chodzi.

    Niedługo odkryje oponę radialną :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 13. Data: 2010-12-07 09:15:55
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > O, Pszemol ledwo zdążył zapytać, a już rozpoczyna polemikę w eksperckim
    > stylu.

    Wszystko zaczęło się od:

    "I tu mam pytanie do starych grupowych wyjadaczy:
    Co daje dodatek krzemu do składu gumy z jakiej zrobiona jest opona?
    Spotkaliście się z tym już gdzieś? "

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2010-12-07 09:39:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-07 09:15, kml pisze:

    > "I tu mam pytanie do starych grupowych wyjadaczy:
    > Co daje dodatek krzemu do składu gumy z jakiej zrobiona jest opona?
    > Spotkaliście się z tym już gdzieś? "

    Tylko czekać aż zrobi nam naukowy wykład:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 15. Data: 2010-12-07 21:27:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > O, Pszemol ledwo zdążył zapytać,
    > a już rozpoczyna polemikę w eksperckim stylu.

    Gdzie tu widzisz polemikę?? Weź Ty sprawdź w słowniku
    znaczenie słów abyś nie używał słów których nie rozumiesz.

  • 16. Data: 2010-12-07 21:28:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message
    > Wszystko zaczęło się od:
    >
    > "I tu mam pytanie do starych grupowych wyjadaczy:
    > Co daje dodatek krzemu do składu gumy z jakiej zrobiona jest opona?
    > Spotkaliście się z tym już gdzieś? "

    Co "wszystko" się zaczęło? Zresztą, czy ktoś tu ma sklerozę?
    Po co przypominasz wątek który jest w całości na serwerze?
    Każdy sobie może kliknąć i sobie przeczytać...

  • 17. Data: 2010-12-07 21:29:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Tylko czekać aż zrobi nam naukowy wykład:)

    Dajcie sobie jeszcze buzi w czółko, co braciszkowie z kółka wzajemnej
    adoracji?

  • 18. Data: 2010-12-07 22:28:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-07 21:27, Pszemol pisze:

    > Gdzie tu widzisz polemikę?? Weź Ty sprawdź w słowniku
    > znaczenie słów abyś nie używał słów których nie rozumiesz.

    Lepiej zaaplikuj czopeczek na wstrzymanie bo krzemionki nie utrzymasz.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 19. Data: 2010-12-07 22:30:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-07 21:29, Pszemol pisze:

    > Dajcie sobie jeszcze buzi w czółko, co braciszkowie z kółka wzajemnej
    > adoracji?

    Ojej, a ciebie nikt nie lubi biedaczku?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 20. Data: 2010-12-08 20:47:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ojej, a ciebie nikt nie lubi biedaczku?

    Nie mówimy tu o lubieniu się tylko o wzajemnym wazelinowaniu tyłków.