  • 31. Data: 2009-07-01 21:30:51
    Temat: Re: Nowe cudo na C
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Popowski pisze:
> [...]
    /06/15-megapikselowe-lustro-z-mozliwoscia-krecenia-f
    ilmow-hd

    > I pożegnałbyś się z AF, co trafia w punkt?

    To ten 2000 ma gorzej?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 32. Data: 2009-07-01 21:37:48
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Wed, 01 Jul 2009 23:30:51 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl>
    pisze:

    >To ten 2000 ma gorzej?

    Jeżeli plotka jest prawdziwa, to ma 7 punktowy AF. Czyli
    najprawdopodobniej coś takiego jak 350D i 1000D, bez czujnika dla
    jasnych obiektywów.
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 33. Data: 2009-07-02 06:02:27
    Od: Marx <M...@n...com>

    R09 pisze:
    > Funkcję kamerowania w HD bardzo sobie cenię, bo już przestałem ze sobą
    > zabierać kamerę, a teraz conieco
    > się ukręci, szczególnie cieszy mnie praca z EF-S 10-22 :))). Są ograniczenia
    > w filmowaniu, ale mogę te kilka/naście minut
    > na płytke nagrać, co mi naprawdę wystarcza.

    o wlasnie, wreszcie jakis rozsadny glos w dyskusji
    filmowanie w lustrzance nie ma w 100% zastapic kamer, ale amatorzy i tak
    sporadycznie uzywaja kamery i na takie okazje ta funkcja w pelni wystarczy
    Marx

  • 34. Data: 2009-07-02 06:10:02
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim

    > http://www.luminous-landscape.com/reviews/camcorders
    /cam-cam.shtml

    no i wszystko w tym temacie :)
    Marx

  • 35. Data: 2009-07-02 06:50:50
    Od: Korban <m...@g...com>

    On 2 Lip, 08:10, Marx <M...@n...com> wrote:

    s/cam-cam.shtml

    > no i wszystko w tym temacie :)
    > Marx

    Świetnie, poproszę jeszcze C5D w cenie entry level :D. W sumie jak
    ludzie tego chcą, to producenci im to dadzą, to daje kasę koncernom,
    popycha technologię do przodu i zmusza konkurencję do działania. W
    efekcie klient może sobie wybierać co mu się żywnie podoba i to
    sprzęt, o jakim jeszcze kilka lat temu mógł pomarzyć. I o to
    chodzi. :)

    Mirek

  • 36. Data: 2009-07-02 06:52:49
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Matt " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dobre filmy mam z komórki. Aparatu używam do robienia zdjęć.

    I źle. W myśl Twojego podejścia powinienes mieć komórkę tylko do dzwonienia.
    I jeszcze jedno - pokaż mi te dobre filmy z komórki.