  • 21. Data: 2009-07-01 18:04:47
    Temat: Re: Nowe cudo na C
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Matt pisze:
    > Sony robi aparaty foto i kamery oddzielnie. A canon robi kamery z funkcją
    > robienia zdjęć i aparaty z funkcją wideo. Ja tam wolę dobrą kamerę do wideo i
    > dobry aparat do zdjęć, misz masz mi niepotrzebny.

    A ja wolę wypasioną kamerę od tylko kamery, dlatego popieram kamerujące
    lustrzanki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-07-01 18:05:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Korban pisze:
    > Nie próbowałem :). Czy aparat z możliwością kręcenia filmów ma
    > absolutnie wszystkie funkcje typowej kamery?

    Niestety nie, przypomina znacznie bardziej zawodową kamerę filmową :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 23. Data: 2009-07-01 18:16:46
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:

    > Niestety nie, przypomina znacznie bardziej zawodową kamerę filmową :)

    http://www.luminous-landscape.com/reviews/camcorders
    /cam-cam.shtml

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 24. Data: 2009-07-01 18:27:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anna Niedowiarek pisze:
> [...]
    /06/15-megapikselowe-lustro-z-mozliwoscia-krecenia-f
    ilmow-hd

    > Faktycznie "cudo" a czy potrafi coś ugotować, lub choć pozamiatać? ;-)
    > Jeżeli nie potrafi, to C dał d... :-)

    Małostkowość przez Ciebie przemawia. Ja bym się pytał raczej czy potrafi
    recytować wiersze, opowiadać o dalekich krajach, rozprawiać o Tao... ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /każdy z nas ma jakiegoś pieprzyka, którego wolałby nie mieć/

  • 25. Data: 2009-07-01 19:06:28
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    Użytkownik "Matt " <m...@g...pl> napisał:

> [...]
    niedługo
    > będzie go można użyć jako przycisku do papieru (dodatkowa, specjalna
    funkcja w
    > menu), odważnika (odpowiedni przycisk na korpusie będzie), lusterka
    (lustrzany
    > ekranik), schowka (między obiektywem a lustrem + dodatkowa funkcja w
    menu),
    > mieszadełka do koktajli itp. :-) Wszystko to w aparatach firmy na C, które
    co
    > prawda robią coraz gorsze zdjęcia, ale za to mają coraz więcej funkcji

    Obawiam się, że nie tylko firma na C w tym kierunku idzie. Klient wybierajac
    wyrób patrzy, aby był ładny, tani i miał dużo bajerów których konieczność
    posiadania wmawiają mu marketingowcy reklamami. I taki wyrób trzeba mu dać.
    Jakości, trwałości i niezawodnosci podczas kilkuminutowej wizyty w sklepie
    klient nie oceni - więc można te cechy obcinać w celu zbicia kosztów
    produkcji.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 26. Data: 2009-07-01 19:15:52
    Od: Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl>

    Tue, 30 Jun 2009 23:36:34 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl>
    pisze:

    >He, jak się rozleci 450D, będzie co kupić:
    >http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/200
    9/06/15-megapikselowe-lustro-z-mozliwoscia-krecenia-
    filmow-hd

    I pożegnałbyś się z AF, co trafia w punkt?
    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej Popowski

  • 27. Data: 2009-07-01 19:16:04
    Od: "Anna Niedowiarek" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Małostkowość przez Ciebie przemawia. Ja bym się pytał raczej czy potrafi
    > recytować wiersze, opowiadać o dalekich krajach, rozprawiać o Tao... ;)

    eee tam małostkowość, czysty pragmatyzm :-) jak zniknie konieczność
    czynienia czynności prostych, będzie łatwiej o egzaltację. Bowiem,
    działanie jest zasadniczą potrzebą człowieka, a poznanie pełni wobec
    działania pomocnicze funkcje. ;-)
    A właściwie, to mógłby podczas gotowania recytować wiersze :-) Tylko co
    wtedy z fotografią :-(

    --
    anna n.

  • 28. Data: 2009-07-01 21:24:59
    Od: "R09" <b...@t...pl>

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote in message

> [...]
    > Jakości, trwałości i niezawodnosci podczas kilkuminutowej wizyty w sklepie
    > klient nie oceni - więc można te cechy obcinać w celu zbicia kosztów

    Jestem amatorem, zabawę z fotografią cyfrową zacząłem w 2003 od olympusa UZ.
    Następnie był C 350d, 400d, teraz 500d. (plus barek szkiełek)
    Stwierdzam szalony postęp technologii, może najmniejsza różnica jest między
    350/400d,
    ale np. porównując ISO 800 w obu apartach, to 400 praktycznie nie szumi :))
    500d to, moim zdaniem, duży krok do przodu, zwłaszcza biorąc pod uwagę ISO i
    sprawność działania AF.
    Funkcję kamerowania w HD bardzo sobie cenię, bo już przestałem ze sobą
    zabierać kamerę, a teraz conieco
    się ukręci, szczególnie cieszy mnie praca z EF-S 10-22 :))). Są ograniczenia
    w filmowaniu, ale mogę te kilka/naście minut
    na płytke nagrać, co mi naprawdę wystarcza. Nie przeszkadza mi nawet dźwięk
    mono, bo i tak w 97% go
    wycinam i daję jakiś podkład. Jasne, że wolałbym 5dmII, ale cena sporo
    wyższa, niestety (no i masa body też).

    R09

  • 29. Data: 2009-07-01 21:28:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Matt pisze:
> [...]
    > prawda robią coraz gorsze zdjęcia, ale za to mają coraz więcej funkcji innych

    Ja bym rzekł, że robią zdjęcia coraz lepsze. Czasem tylko siada ten czy
    inny parametr.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a patronem mym święty Niedaś i błogosławiona Nieochota.../

  • 30. Data: 2009-07-01 21:30:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anna Niedowiarek pisze:

> [...]
    > czynienia czynności prostych, będzie łatwiej o egzaltację. Bowiem,
    > działanie jest zasadniczą potrzebą człowieka, a poznanie pełni wobec

    Obawiam się, że zanik czynności prostych będzie najkrótszą drogą do
    globalnej depresji.

    > A właściwie, to mógłby podczas gotowania recytować wiersze :-) Tylko co
    > wtedy z fotografią :-(

    Byłaby bardziej... poetycka :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z
    przyjemnym/