    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>
    Subject: Re: Nowe NEXy oficjalnie
    Date: 24 Aug 2011 20:31:35 GMT

    Mariusz [mr.] napisał:
    > A ja wciąż czekam na "profesjonalnie" wybajerowany sprzęt, z
    > możliwie jak największą matrycą (chyba NEX ma ku temu potencjał, ale
    > wciąż niewykorzystany), ale jak najlżejszy i jak najmniejszy - byle nie
    > kosztem guzików i pokręteł, jak w dotychczasowych NEX-ach.

    NEX-7 ma tę samą metrycę co A77, kółeczko więcej, ciut mniej guzików.
    Jak kolejna wersja dorzuci touchscreena to możliwościom sterowania
    NEXami naprawdę nie będzie można wiele zarzucić (choć zawsze znajdą się
    malkontenci).

    Teoretycznie do bagnetu E dałoby się wpasować matrycę FF (po premierze
    pierwszych NEXów przedstawiciele Sony napomykali, że istnieją takie
    pomysły), ale problem byłby ze szkłami.

    m.