eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetycznaRe: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywno?? energetyczna
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywno?? energetyczna
    <510d4221$1@news.home.net.pl> <h...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <xw65bw75gzg5$.9z8fmj7cah8d.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1a3twpsbuux50$.tgb61ixcgc7v.dlg@40tude.net>
    <6089131805$20130204165804@squadack.com>
    <1e6dmwgcqphz7$.jved9gb8ab1x.dlg@40tude.net>
    <3580362343$20130204190532@squadack.com>
    <fxecngsqxsj6$.1r3s4m82v7l3m.dlg@40tude.net>
    <6253336998$20130204195209@squadack.com>
    <1uryaoceprpr1.l4lnjz54vqsm$.dlg@40tude.net>
    <6814484096$20130205004014@squadack.com> <kfika7$1jg$2@news.task.gda.pl>
    <511cd5cf$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfj1ob$6l8$1@news.task.gda.pl>
    <511d2011$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <kfjmii$5j4$1@news.task.gda.pl>
    Date: 14 Feb 2013 22:27:39 GMT

    Pan Marek Borowski napisał:

    > Bynajmniej. Jestem technokrata i daleko mi do checi powrotu do jaskin.
    > Natomiast zanieczyszczenie spalinami i halasem uwazam za duzy problem i
    > uwazam iz mozna je ograniczyc zamieniajac np. samochody na elektryczne.

    Według odnośnych przepisów, samochód elektryczny musi hałasować. Jeśli
    nie sam z siebie, to powinien mieć zamontowany pod maską głośniczek,
    który powyżej określonej prędkości robi "brrrrr".

    > Truja ale IMO mniej po drugie sa duzo bardziej kontrolowalne niz
    > odpowiadajace im 10000 ludzi ktorzy mysla tylko o sobie.

    Jeśli chodzi o "trucie" dwutlenkiem węgla i parą wodną, to w świetle
    faktów (a nie czyichś opinii), wcale nie mniej, a raczej więcej.
    Jeśli o inne trucie, to postęp jest ogromny. Mnie się raz zdarzyło
    w latach 70 po prostu -- pardon maj frencz -- zrzygać w Warszawie na
    ulicy od smrodu spalin. Teraz, po mimo że samochodów ze 20 razy więcej,
    aż takich problemów nie ma.

    > Moze troche ;). Generalnie uwazam ze problem ekologi by nie istnial
    > gdbyby byla odpowienia ilosc ludzi tj. tak ze 100 mniej niz jest teraz.

    Strach się bać. Bo już byli tacy, co uważali, że gdyby "ich" było 100
    razy mniej, to by problem nie istniał.

    --
    Jarek