    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowa nawigacja na Androida
    Date: Sun, 27 Nov 2011 00:02:19 +0100

    On 2011-11-26 23:13, JoteR wrote:

    > A owóż, dlatego ze zdziwieniem przyjąłem stwierdzenie "nikt nie używa".
    > Bo ja używam Automałpy w zasadzie wyłącznie w 2D, bo pomijając już
    > kwestię postrzegania, to na urządzeniu z procesorem o nienachalnym
    > taktowaniu inaczej praktycznie się nie da ;-)
    >
    > JoteR

    Zauwaz prosze, ze napisalem "chyba nikt nie uzywa" wiec to nie bylo tak
    mocne jak "nikt nie uzywa" ;]
    Ja tez jestem fanem tradycyjnego odwzorowania stad tez poswiecilem w tym
    watku tyle miejsca takiemu drobiazgowi jak sposob podania nazw ulic.
    Jednak wersje 2D stosuje tylko do wczesniejszego zapoznania sie z
    okolica, tryb 3D podczas prowadzenia jest dla mnie szybszy/latwiejszy do
    przetworzenia. Oczywiscie mozna pojsc w full 3D augmented reality super
    hiper: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=VXZ6Hj2IOPE
    W zasadzie tutaj brakuje tylko opcji karabinka, rakiet i turbo.
    Wyszla by z tego fajna gierka z naprawde realistyczna grafika tla ;]
    Ha, nawet kierunkowskazy dopykali, wlasciwie mozna zamalowac przednia
    szybe, zostawic tylko male okienko na kamerke.